JufDanielle Academie

JufDanielle Academie

Online leeromgeving over Anatomie, Fysiologie, Pathologie en Farmacologie voor verpleegkundigen en verpleegkundestudenten.
9,9

• Romy Heerkens
    Review voor JufDanielle Academie

Duidelijke filmpjes en veel relevante onderwerpen!

• Tessa
    Review voor JufDanielle Academie

Mooie site, ideale filmpjes! Kort en krachtig, ik houd ervan.

• Hoe beoordeel je JufDanielle Academie?

• Marrèt
    Review voor JufDanielle Academie

Goed in elkaar gezette lessen die zeker toepasbaar zijn in de opleiding verpleegkunde.

• Judy

Goed uitgelegd

• Gerda
    Review voor JufDanielle Academie

Filmpje regelmatig op YouTube bekeken, lid geworden om de extra's te gaan gebruiken, actieve samenvattingen, oefentoetsen etc.
    Reageert snel op vragen via mail, zeer enthousiast, echt top!

• Lex
    Review voor JufDanielle Academie

Site is overzichtelijk & duidelijk.
    Danielle reageert ook snel als je vragen hebt (ook via instagram).
    Het enige wat erg jammer is, is dat de site nog steeds erg traag is.
    Volgens mij zijn ze er wel mee bezig !

Tevens hoop ik dat de IOS app snel uit komt.

Antwoord van JufDanielle Academie

Hoi Lex, onwijs bedankt voor je feedback! Fijn dat je nu met ons samenwerkt om de site te optimaliseren. Zo kunnen we een ieder de best mogelijke gebruikservaring aanbieden. :)

• Jacqueline
    Review voor JufDanielle Academie

Voor je studie in de zorg, is deze site zeker aan te raden, zeer leerzaam en leuk ook die kleurboeken. Ga zo door. 👍💪😊

• Marijke
    Review voor JufDanielle Academie

Ik volg juf Danielle al jaren en ben ook al een aantal jaren verpleegkundige. Ik gebruik de app voor het updaten en uitbreiden van mijn kennis

• Stefanie
    Review voor JufDanielle Academie

Heeft me echt door mbo 4 gesleept, superfijne lessen en vooral filmpjes en oefentoetsen!!! Nu ook een app fantastisch🥰🥰🥰

• Woutera
    Review voor JufDanielle Academie

Ik ben erg blij met de site, zeer duidelijke uitleg en kan al de informatie ook goed gebruiken bij mijn opleiding (verpleegkindige niveau 4). TOP ga zo door!!!!!!!

Ps. De site mag iets sneller laden het duurt altijd even voor de volgende pagina geladen is. Maar het is het wachten waard.

Antwoord van JufDanielle Academie

Dankjewel voor je feedback! We hebben ondertussen de server geüpgrade waardoor de snelheid van de site aanzienlijk is toegenomen. Mocht je in de toekomst weer problemen ervaren, dan kan je ons gerust mailen op info@jufdanielle.com.