JuiceXpress
Wil jij gezond en verantwoord afvallen of je lichaam detoxen? Onze groente sapjes worden allemaal vers bereid in Nederland en zitten boordenvol vitaminen en mineralen om jou te helpen met een gezonde leefstijl.

JuiceXpress is een relatief jong bedrijf die sterk de missie voelt om zo veel mogelijk mensen kennis te laten maken met de kracht van pure groenten en fruit. Door dit te verwerken in onze professionele productiekeuken, worden er niet alleen gezonde maar ook heerlijke sappen koud geperst en vermengd tot een gebalanceerd product.
8,5

• Ebru Arpacay
    Geverifieerde klant van JuiceXpress

Ik ben heel tevrenden met de sapjes, maar ik heb via whatsapp contact opgenomen (14 december) en tot heden heb ik nog steeds geen reactie!

• Mila V.
    Geverifieerde klant van JuiceXpress

Top service, vriendelijk en heerlijk.

• Hoe beoordeel je JuiceXpress?

• Chaima Laaouar
    Geverifieerde klant van JuiceXpress

Gember shots zijn niet pittig hoe dit altijd was, en de sapjes zijn ook flink verminderd in ml heel jammer.

• Danny Cooiman

Snel geleverd

• Berg
    Geverifieerde klant van JuiceXpress

Erg teleurgesteld in hoeverre JuiceXpress achteruit gegaan is. Levering was snel, maar de sapjes zijn totaal anders geworden en veel minder in ml. Zelfs de gembershots smaken nu alsof er suiker in zit, heel vreemd. Ik vind het erg jammer om zo een review achter te moeten laten, maar liever dat mensen dit weten dan hun geld weggooien aan een ervaring uit het verleden die heel goed was en toen 5 sterren.

• Anouk Van Gils

Stipt op tijd 👏🏼

• Patricia Goyvaerts
    Geverifieerde klant van JuiceXpress

Het is een product dat koud moet blijven zeker nu het zomer is, PostNl heeft vandaag niets geleverd, ben speciaal langer gebleven op de firma omdat ze deze avond gingen komen, nu staat er op de track and trace dat ze het bezorgmoment niet gehaald hebben, wanneer ga ik het dan wel krijgen en gaat mijn product nog in orde zijn ??? Z'n delicaat product zou toch met koeltransport moeten komen, op Post NL kan je niet rekenen is altijd miserie.

• Melissa Sarcino
    Geverifieerde klant van JuiceXpress

Super vriendelijk, snelle levering en heerlijke sapjes

• Nancy

Hele snelle levering. Goed verzorgd