Jules Hondenboetiek

Jules Hondenboetiek

Jules Hondenboetiek heeft een breed aanbod van artikelen om uw hond helemaal te verwennen. Van hondenkleding, hondenjas en chihuahua kleding tot halsbanden, hondenmanden en hondentassen

• Caroline
    Review voor Jules Hondenboetiek

Ruim assortiment. Goede kwaliteit en fijne service!

• ursula

Diverse keuze

• Hoe beoordeel je Jules Hondenboetiek?

• Demi
    Review voor Jules Hondenboetiek

Snel geleverd en goed verpakt. Product is van goede kwaliteit (auto zitje voor de hond)

• Chris

Super service!!

• Monique Groeneveld
    Review voor Jules Hondenboetiek

Wat een prachtige auto stoel! Mooi stevig en denk dat onze Franse Bulldog er heerlijk in kan zitten!

• Michelle
    Review voor Jules Hondenboetiek

Ze bieden een geweldige service! Bieden hun producten aan aan eerlijke prijzen die overeen stemmen met de prijzen op de officiële website. Super snelle levering, ook naar België!

• Priscilla Outshoorn

Super snelle service

• Jozina Buteijn

Goede service

• Nicole van Brederoode
    Review voor Jules Hondenboetiek

Snelle levering en een leuk persoonlijk bericht bij mijn aankoop :)

• Carla Depré
    Review voor Jules Hondenboetiek

Hartelijk dank voor de prachtige autostoel! Super kwaliteit. Mijn - bijna 14-jarige - mops kan eindelijk in stijl meerijden. Hij weet niet wat hij allemaal ziet door het raam!
    En de onverwachte attenties voor hond en baasje die erbij geleverd werden, hebben mij een traan doen wegpinken.
    Het filmpje voor het bevestigen van de autostoel die jullie gepost hebben, kwam goed van pas. Ik heb de stoel direct op de juiste manier kunnen vastmaken.
    Alles is perfect verlopen van bestelling tot levering.
    Dank!