Juliette Bijoux

Juliette Bijoux

Juliette Bijoux heeft een prachtige collectie armbanden, horloges, kettingen en nog veel meer voor elke gelegenheid én voor aantrekkelijk prijzen.
Filter 49 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 43 met beschrijving

• Margot Aboosy

Snelle service

Antwoord van Juliette Bijoux

Beste mevrouw Aboosy, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met uw aankoop en wij zien u graag terug in onze webshop. Groetjes, Juliette

• Willeke Faas
    Geverifieerde klant van Juliette Bijoux

Snel geholpen, kon het meteen af halen, top!

Antwoord van Juliette Bijoux

Beste mevrouw Faas, dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat wij u zo snel hebben kunnen helpen. Graag tot ziens. Juliette Bijoux

• Hoe beoordeel je Juliette Bijoux?

• Ingrid de Prijcker
    Geverifieerde klant van Juliette Bijoux

Maar 1 keer besteld , dus kan nog even geen aanrading geven.

Antwoord van Juliette Bijoux

Beste Ingrid, dank voor je beoordeling. Wij hopen je weer eens te zien in onze webshop. Groetjes, Juliette Bijoux

• Toine Duynstee

Mooie producten goede prijs

Antwoord van Juliette Bijoux

Beste Toine Duynstee, wat leuk om een mooie beoordeling te mogen ontvangen. Dank u wel. Veel plezier met uw bestelling en graag tot ziens! Juliette Bijoux

• Rosita Hartong
    Geverifieerde klant van Juliette Bijoux

Mooie sieraden. Snelle levering!

Antwoord van Juliette Bijoux

Beste mevrouw Hartong, vriendelijk dank voor uw mooie beoordeling. Heel veel plezier met uw aankoop en graag tot ziens. Juliette Bijoux

• W van Putten
    Geverifieerde klant van Juliette Bijoux

Levering was een paar dagen te laat vanwege drukte post.nl

Antwoord van Juliette Bijoux

Beste W. van Putten, dank voor uw beoordeling. Jammer inderdaad dat uw postpakketje later is aangekomen dan de bedoeling was. Mogelijk door singlesday had PostNL het erg druk. Ondanks dat heel veel plezier met uw bestelling! Juliette Bijoux

• Tanja Pleijsier
    Geverifieerde klant van Juliette Bijoux

Vriendelijk personeel en snelle service

Antwoord van Juliette Bijoux

Dank je wel Tanja voor je mooie bestelling en beoordeling.
    Hartelijke groet, Juliette Bijoux

• L. u. c. a. s Geijsberts

Zeker

Antwoord van Juliette Bijoux

Beste heer Geijsberts, dank voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met uw bestelling en graag tot een volgende keer. Juliette Bijoux

• MOUSUMI GHOSH-SAHA

Vlotte service

Antwoord van Juliette Bijoux

Beste mevrouw Ghosh-Saha, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. We zien u graag terug in onze webshop. Veel plezier met uw bestelling! Juliette Bijoux

• Henk Pieters
    Review voor Juliette Bijoux

Super leuke en mooie artikelen, aantrekkelijke prijzen en ook nog eens een snelle levering.

Antwoord van Juliette Bijoux

Beste Henk, bedankt voor je complimenten. Veel plezier met je mooie bestelling en graag tot ziens. Juliette Bijoux