Juliette Bijoux

Juliette Bijoux

Juliette Bijoux heeft een prachtige collectie armbanden, horloges, kettingen en nog veel meer voor elke gelegenheid én voor aantrekkelijk prijzen.
Filter 58 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 52 met beschrijving

• M.P. Polinder

mooie website, prachtige spullen

• Hannie Pieters
    Geverifieerde klant van Juliette Bijoux

een prettige, heldere website. Leuke prijzen en reële foto's.

Antwoord van Juliette Bijoux

Beste Hannie, dank je wel voor je prachtige beoordeling.
    Veel plezier met je mooie bestelling. Groet, Juliette Bijoux

• Hoe beoordeel je Juliette Bijoux?

• José Smolders

Leuke artikelen.

Antwoord van Juliette Bijoux

Beste mevrouw Smolders, dank voor uw mooie beoordeling van onze webshop.
    Graag tot een volgende keer. groet, Juliette Bijoux

• Mariel Labrijn
    Geverifieerde klant van Juliette Bijoux

Via facebook contact opgenomen met een vraag en ik kreeg netjes antwoord, zelfs op zondag !! Leuke en mooie sieraden en elk sieraad verpakt als een cadeautje.

Antwoord van Juliette Bijoux

Beste Mariel Labrijn, wat leuk om te lezen dat uw bestelling helemaal naar uw zin is en het waardeert hoe wij de artikelen verpakken. Heel veel plezier ermee en wij zien u graag weer terug in onze webshop en vergeet dan vooral niet de aan uw verstrekte kortingscode. Groet, Juliette Bijoux

• Yvonne de Roo
    Geverifieerde klant van Juliette Bijoux

Ondanks corona was de bestelling er snel.

Beste mevrouw de Roo,
    Vriendelijk dank voor uw beoordeling. Veel plezier met uw bestelling en graag tot ziens. Hartelijke groet, Juliette

• M. Kaandorp
    Geverifieerde klant van Juliette Bijoux

Goede prijs leuke ketting alleen jammer dat verzendkosten wat hoog zijn. In mijn geval was dat 25 % van het te betalen bedrag, 4,95.

Antwoord van Juliette Bijoux

Beste mevrouw Kaandorp, fijn dat bestelde ketting naar uw zin is. Wij hanteren een lagere prijs voor onze bijouterie zodat ook mensen die komen afhalen kunnen profiteren, Een hogere prijs voor de ketting om een deel van de verzendkosten te rechtvaardigen vinden wij niet netjes. Het kan dus voor komen dat inderdaad verhoudingsgewijs de verzendkosten aan de hoge kant kunnen zijn. Overigens hebben wij sinds 2018 de verzendkosten niet meer verhoogd om de kosten voor onze klanten zo laag mogelijk te houden. Hartelijke groet, Juliette

• Yvonne Rood

Antwoord van Juliette Bijoux

Beste mevrouw Rood, vriendelijk dank voor uw mooie beoordeling van onze webshop.
    Veel plezier met uw bestelling en graag tot ziens. Juliette

• Jan Veenma

Snelle service

Antwoord van Juliette Bijoux

Vriendelijk dank meneer Veenma voor uw mooie waardering. Graag tot ziens in onze webshop, Juliette

• Sophia van Setten
    Geverifieerde klant van Juliette Bijoux

Inderdaad. heel vlot geleverd. En vooral keurig verzorgd.

Antwoord van Juliette Bijoux

Beste mevrouw van Setten, dank voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden.
    Graag tot ziens in onze webshop. Hartelijke groet, Juliette

• Margot Aboosy

Snelle service

Antwoord van Juliette Bijoux

Beste mevrouw Aboosy, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met uw aankoop en wij zien u graag terug in onze webshop. Groetjes, Juliette