Just Cozy
Klein familie bedrijf met een passie voor meubelen in huis en in uw tuin. Ook voor maatwerk kunt u bij ons terecht. Wij leveren altijd volledig gemonteerd en op afspraak.

• Leonie Huizing
    Geverifieerde klant van Just Cozy

De levering was ontzettend snel. Wij hebben een groot gezin en ervoor gekozen om deze mooi inklapbare picknicktafel binnen te gebruiken om ruimte te creëren en dat is voor 100%gelukt.

Super vriendelijk personeel en helpen goed mee.

Een dikke 10 vanuit ons gezin

Antwoord van Just Cozy

Waauw, hartelijk dank voor uw mooie positieve review, daar zijn wij erg blij mee! Wij wensen u en uw gezin nog veel plezier van de Bank en Tafel een een mooie zomer! Vriendelijke groeten van het hele team! Elke Witvliet

• Jan Huygen
    Geverifieerde klant van Just Cozy

Top service, bedrijf heeft mij nog extra gecontacteerd over waar gaat de kast staan, plinthoogte enz... product geleverd volledig zoals besteld. Tijdig geleverd en zeer goede communicatie over tijd en leverings mogelijkheden.
    Een bedrijf dat zijn afspraken nakomt en zorgt voor zijn klanten.

Antwoord van Just Cozy

Hartelijk dank voor uw mooie review! Daar zijn we erg blij, wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Elke Witvliet

• Hoe beoordeel je Just Cozy?

• Peter Van der Velde
    Geverifieerde klant van Just Cozy

Mooi product voor een schappelijke prijs.

Antwoord van Just Cozy

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling, zijn we erg blij mee. Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop! Mvg, Elke Witvliet

• Maarten
    Geverifieerde klant van Just Cozy

Goede service en levering.

• Ninfoon Zoumaro
    Geverifieerde klant van Just Cozy

Perfect.! Precies zoals op de foto’s. Makkelijk in en uitklappen.. een echte aanrader!

Antwoord van Just Cozy

Hartelijk dak voor uw positieve beoordeling, daar zijn we erg blij mee. We wensen u nog veel plezier van uw aankoop. Mvg, Bas Witvliet

• Martin Pronk
    Geverifieerde klant van Just Cozy

Prima contact met de medewerkers van Just Cozy en uitgebreide uitleg bij levering. Top! Oh ja, de bestelde bank was “vers van de pers” en is prachtig!

• Beau Haverkort
    Geverifieerde klant van Just Cozy

Snelle levering en vriendelijke bezorger.

Antwoord van Just Cozy

Dank voor de positieve beoordeling, zijn we altijd blij mee. We wensen u nog veel plezier van uw aankoop. Mvg, Elke Witviet

• EM Jorna
    Geverifieerde klant van Just Cozy

Goed op de hoogte gehouden over de leveringstijd en datum

Antwoord van Just Cozy

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Zijn we altijd blij mee. We wensen u nog veel plezier van uw aankoop! Mvg, Elke Witvliet

• D.J. Coorn
    Geverifieerde klant van Just Cozy

Kwaliteit staat bovenaan de lijst van deze webwinkel. Service is de nummer 2. Prima geregeld.

• Babette Bootsma- van der Zwan
    Geverifieerde klant van Just Cozy

Snelle levering, super goed inpakt ivm breekbaar