Just Cute
Just Cute ontwerpt voor stoere inieminies, hippe mama`s en exclusievere shops. We ontwerpen wagenspanners, wagenhangers, speenkoorden, bijtringen en rammelaars onder ons eigen merk Just Cute. Buiten onze eigen producten verkopen wij toffe handmade ontwerpen van enkele andere merken.

• Xaviera Ritzen
    Geverifieerde klant van Just Cute

Altijd goede en snelle service. En iedereen die ik dit cadeau doe (dat zijn er ondertussen al aardig wat) is laaiend enthousiast.

• Clint Wijngaarden
    Geverifieerde klant van Just Cute

De webwinkel kan verbeterd worden door pas om een review te vragen na dat het product geleverd is. Ik wacht nog steeds. Kunt u mij informeren wanneer het product geleverd word? Met vriendelijk groet. Clint Wijngaarden

• Hoe beoordeel je Just Cute?

• R. Sonnemans
    Geverifieerde klant van Just Cute

Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding!

• Kelly Elskamp
    Geverifieerde klant van Just Cute

Mooi ingepakt, blij met het product en personalisatie. Ik had een giftset van bijtring met speenkoord. Jammer dat de bijtring ook niet met naam gepersonaliseerd kon worden :) Het leek alsof dit maar voor enkele sets kon.

• Gergana Smit
    Geverifieerde klant van Just Cute

Good quality, fast delivery, good service

• Benjamin Kasper

Sneller verzenden

• Kim Boonman
    Geverifieerde klant van Just Cute

Snel geleverd en ziet er goed uit!

• Juul
    Geverifieerde klant van Just Cute

Mooie producten, snelle levering.

• Marianne

Mooie kwaliteit speenkoord

• Sheyma Abdu
    Geverifieerde klant van Just Cute

Meteen bestel bevestiging binnen gekregen. Snelle levering. E-mail ontvangen over levering, dus dat is al fijn. Ik heb een speen koord besteld en het is helemaal naar verwachting, zoals op de foto.