Just Like Mommy'z

Just Like Mommy'z

Matching dresses, pretty & precious moments!
Prachtige bijpassende looks voor moeder & dochter. Mooie twinning jurken, handgemaakt door echte moeders, voor echte moeders.
Stel ze naar wens samen en wij maken ze voor je. Helemaal zoals jij het wilt en op jou afgestemd - with love, for love
9,9

• Gerja Kroezen
    Geverifieerde klant van Just Like Mommy'z

Prachtige jurken en zeer goede service. Zeer aanbevelingswaardig!

• Sharda Sadhoe

Goede service!

• Hoe beoordeel je Just Like Mommy'z?

• Tatyana Anastacia
    Review voor Just Like Mommy'z

Perfect matchende jurkjes voor perfecte gelegenheid
    Voor mijn dochter en mijzelf was ik op zoek naar jurkjes voor een bruiloft. Het liefst bij elkaar passend, maar dankzij Just Like Mommy's exact hetzelfde. Ik vind het een geweldig concept waarbij 2 jurkjes voor zeer redelijke prijs op maat worden gemaakt. We stalen de show :D

• Noëlle van der Spek
    Review voor Just Like Mommy'z

Wat een prachtige matching jurken heb ik ontvangen! Mijn dochtertje kreeg een prachtig op maat gemaakt jurkje in maat 56 en het paste haar geweldig! Het contact verliep heel goed, verkoopster is heel aardig en denkt supergoed mee. Ik kom zeker nog eens terug! Prijs-kwaliteit is ook heel goed.

• Kelly Maes
    Geverifieerde klant van Just Like Mommy'z

zeer goede info over het produkt, zeer vriendelijk, alles netjes en verzorgd afgeleverd!

• Bianca
    Review voor Just Like Mommy'z

Snelle levering in een mooi pakje dat met zorg werd samengesteld. Na het wow-effect moest ik de kleedjes nog ontdekken. Zo ontzettend blij mee. :-) Tevens een heel lieve en attente dame die actief meedenkt en advies verleent.

• Bregje
    Review voor Just Like Mommy'z

Schitterende jurken! Goede service, de jurken worden helemaal op maat en naar eigen wens gemaakt. Zeker een aanrader!

• Carolien Bierens
    Geverifieerde klant van Just Like Mommy'z

Mooi product, goed contact, goede service.

• Henri
    Geverifieerde klant van Just Like Mommy'z

Vriendelijk en persoonlijk contact, er is echt mee gedacht en een goed advies gegeven. Moeder en dochter dragen een een prachtige jurk welke bij beide zit als gegoten.

• Charlotte

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Sharina van Burink-Dekker
    Geverifieerde klant van Just Like Mommy'z

Heel tevreden, erg vriendelijk en attent. Contact verliep makkelijk en snel. Toen ik het pakket kreeg was ik positief verrast. Met veel zorg ingepakt en de kwaliteit van de jurken waren boven mijn verwachting. Ik ga zeker vaker bestellen!

• Petra van Oosten
    Geverifieerde klant van Just Like Mommy'z

Heel tevreden! Er wordt uitstekend meegedacht en geadviseerd, geen moeite is teveel. Ook de prijs-kwaliteitsverhouding is prima.

• Kelly
    Review voor Just Like Mommy'z

Wat een geweldige outfits. de service is onbeschrijfelijk goed! Mijn dochter en ik hebben in elk geval staan schitteren op een geslaagd communiefeest van de grote broer. BEDANKT!!!

• Maarten
    Review voor Just Like Mommy'z

Als papa van 2 dochters wilde ik de dames eens verrassen met dezelfde jurk als mama. Van eerste tot laatste moment alles super geregeld door Mama Z! Vragen werden snel beantwoord,zodat zelf ik een jurk(en) kon bestellen ;)
    Super service!

• Linda
    Geverifieerde klant van Just Like Mommy'z

De jurk is erg mooi geworden, ik was zelf wat laat met bestellen waardoor ik niet goed ruim voor mijn feest heb kunnen passen maar ik heb alle maten goed opgemeten en hij past precies.

• Emmely Van Dijk
    Geverifieerde klant van Just Like Mommy'z

Geweldige service en prachtige jurken! Hele mooie kwaliteit en heel vakkundig gemaakt. Ik ben fantastisch geholpen, vanaf het begin tot en met het einde. Heel betrokken en goed advies! Gedragen op de bruiloft van mijn zus en binnenkort op nog een bruiloft. Ik ben heel blij en dik tevreden met de jurken.

• Olga Lako
    Geverifieerde klant van Just Like Mommy'z

Redelijk tevreden. Ik heb veel contact gehad over de juiste maatvoering en toch bleek deze niet helemaal juist te zijn. Ik heb nog wat moeten laten vermaken. Wel is de kleding met zorg en aandacht verpakt en op tijd geleverd.

• Wilma Kers
    Geverifieerde klant van Just Like Mommy'z

Leuke twinnigketting gewonnen...snel geleverd en heel leuk contact gehad en zat ook nog lief persoonlijk berichtje bij💖

• Rosa
    Review voor Just Like Mommy'z

Prettig, persoonlijk e mail contact, waarin wensen goed werden afgestemd. Mooie afwerking van de jurken. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Eveline
    Review voor Just Like Mommy'z

Niet alleen een product, maar echt een ervaring. Handgemaakt, het oog voor detail, prachtig verpakt, precies zoals jij wilt gemaakt. En vervolgens je samen met je kindje fantastisch voelen in de mooiste creaties. Echt, een cadeau!