Just Pleasure

Just Pleasure

Just Pleasure is een exclusieve online winkel met luxe lingerie, clubwear en erotische producten. Prachtige unieke producten voor zowel in als buiten de slaapkamer. Producten voor haar, voor hem en ook voor koppels.
Filter 29 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 27 met beschrijving

Taal

• Monique
    Geverifieerde klant van Just Pleasure

Mooie pasvorm. Fijne materialen.

• Esther
    Geverifieerde klant van Just Pleasure

Transparant over bestelling, was geweldig goed ingepakt. Prachtig mooie dildo super glad afgewerkt. Kijk ernaar uit om ermee te gaan spelen. De webwinkel stuurde mij een mailtje dat de levertijd iets langer kon duuren, die tijd is het dubbel en dwars waard geweest.

• Hoe beoordeel je Just Pleasure?

• BS
    Geverifieerde klant van Just Pleasure

Originele sexy producten mooi verpakt.

• Patrick
    Geverifieerde klant van Just Pleasure

Prachtige producten , geleverd in een perfecte verpakking.
    Service is persoonlijk en gericht!

• Dc
    Geverifieerde klant van Just Pleasure

Great service! I totally recommend JP and would definitely buy again from them! They sent me a nice box and a small towel as a gift with my purchase. I enjoyed it !

• Anna m

Schönes Sortiment! Schnelle Lieferung und schön verpackt

• Anonymous
    Geverifieerde klant van Just Pleasure

Perfect! I had placed an order for several products. These are very nice products and also very nicely packaged. A treat to get this home and get to unwrap it.
    The outer box is also discreet.

• Te vreden klant
    Geverifieerde klant van Just Pleasure

Alles picobello geleverd en geregeld

• Nina M.
    Geverifieerde klant van Just Pleasure

I really like their collection.
    + the product was packed in a really nice giftbox

• Mrs T.
    Geverifieerde klant van Just Pleasure

Wat een prachtige collectie! Stijlvol, net even anders dan anders en unieke sieraden. Ze worden in een prachtige verpakking geleverd, de kwaliteit is hoog.
    De service is uitstekend. Er paste bij mij iets niet goed aan een sieraad, ik heb het teruggestuurd, kreeg supersnel een reactie (van een mens, niet van een chatbot ;)) en alles was snel en goed opgelost, zonder extra kosten. Heel fijn.
    Een aanrader!

Geverifieerde klant van Just Pleasure

Mooie producten. Goede service, ik had wat vragen! Heel blij met de gift box en leuk dat de producten extra zijn verpakt in een handdoekje

• J. Klap
    Geverifieerde klant van Just Pleasure

Snel antwoord bij vragen, zowel via whatsapp als per mail. Alles is erg mooi ingepakt. Veel producten in assortiment die je niet zo snel ergens anders ziet. Ga vooral zo door!

• anoniem
    Review voor Just Pleasure

Snelle levering, Producten mooi aangeleverd in anonieme doos, met daarin een ontzettende mooie black box( om te bewaren) en de producten plus handdoekje. Zeer verzorgd

• Moonlight
    Geverifieerde klant van Just Pleasure

Heel tevreden met de service en producten.

Geverifieerde klant van Just Pleasure

Goede service en snelle verzending! Het bestelde product is snel geleverd, in een nette (lees: onherleidbare) doos. Niks op aan te merken, en ik zal volgende keer weer hier bestellen.

• A Deijkers
    Geverifieerde klant van Just Pleasure

Prachtig intiem sierraad besteld.
    Echt een aanrader voor iedere vrouw.
    Ennnn leuk speeltje voor de man. En ook nog eens oogstrelend.

• Esmée1992
    Geverifieerde klant van Just Pleasure

Ik kwam op deze site terecht omdat ik op zoek was naar iets heel specifieks. Ze hadden het hier maar het was een product dat op bestelling gemaakt werd. Dit wist ik niet dus er was even kleine paniek. Maaar de medewerkers van Just Pleasure hebben me super goed op de hoogte gehouden van de status en alles tot in de puntjes voor me geregeld. Echt super communicatie, mijn complimenten! Ik ga hier zeker vaker bestellen.

• Arthur Van den Dool
    Geverifieerde klant van Just Pleasure

Snelle levering en super kwaliteit 👍

Review voor Just Pleasure

Ik had wat sieraden besteld. Paar dagen later kreeg ik deze binnen en ze zijn prachtig!

• P.
    Geverifieerde klant van Just Pleasure

Product was netjes op tijd geleverd en erg mooi ingepakt. Het was een cadeau voor Sinterklaas, dat maakte het nog leuker om te geven.