Juwelen van toen

Juwelen van toen

Juwelen van toen is een webshop waarop je vintage sieraden kunt vinden. Zo nu en dan kom je ook antieke sieraden tegen. Je vindt er onder andere broches, armbanden, kettingen en ringen. Ook hebben wij andere accessoires als chatelaine’s, sieraden met edelstenen. Er is dus van alles wat in verschillende stijlen als art deco, retro en mid - century.
Juwelen, Vintage, Antiek
8,9
  • Renske
    Review voor Juwelen van toen

Ik ben superblij met de prachtige vintage zilveren ring met koraal en draag hem elke dag. Verder is Rowena ook nog eens een erg leuk mens!

• Danielle
    Review voor Juwelen van toen

Mooie en unieke sieraden! De sieraden worden netjes verpakt en je kunt zien dat er aandacht aan is besteed. Snelle levering en top service!

• Hoe beoordeel je Juwelen van toen?

• Marloes
    Review voor Juwelen van toen

Hele toffe, unieke sierraden, voor ieder wat wils! Ben erg blij met mijn mooie vintage oorbellen en krijg er veel complimenten over. Vlotte en betrouwbare service. Top.

• Luc
    Review voor Juwelen van toen

Super snelle levering! Een heel mooi sieraad gekocht.

• Maureen
    Review voor Juwelen van toen

Wat een pareltje, deze website! Erg leuk dat de items zo uniek zijn, daarmee kun je net even wat anders dan anders vinden. Snel geleverd en ook in een mooie verpakking. Altijd fijn als je een cadeautje (voor jezelf - hehe) koopt! ;-)

• Jeremy
    Review voor Juwelen van toen

Super blij met mijn nieuwe zilveren armband. Besteld en de volgende dag al in huis.