Juwelier Koelink

Juwelier Koelink

Al sinds 1895 is Juwelier Koelink hét vertrouwde adres in Oost-Nederland voor al uw juweliersaankopen, reparaties, taxaties en adviezen. Juwelier Koelink is een dynamisch familiebedrijf waar alweer de vierde generatie aan het roer staat. Diens taak zal het zijn om de juwelierszaak met alle nieuwe mogelijkheden die de huidige tijd bied, als een bloeiende onderneming te behouden.

Service, kwaliteit en klanttevredenheid zijn kernwoorden die bij ons hoog in het vaandel staan. Zo beschikken wij over een service afdeling met mensen die meer dan 30 jaar ervaring met zich mee brengen. Wel zo vertrouwd!

Voor een zeer diverse collectie met exclusieve merken, van modern tot klassiek, bent u bij ons aan het juiste adres. Alle prijsklassen zijn bij ons vertegenwoordigd, zoals onder andere Breitling, Omega, Tag Heuer, Seiko, Tissot, Michael Kors, Issabella Fa, Al Coro en Swarovski. Wij zijn officieel dealer van alle merken die wij verkopen. U kunt er dan ook van op aan dat u een betrouwbaar product koopt met de bijbehorende garanties.

Daarnaast verkopen wij vele verschillende producten van parels tot gouden armbanden, van horloges tot zilveren bedels. Mocht u het dan ook niet kunnen vinden in onze winkel of in onze webshop, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij kunnen dan voor u op zoek naar het voor u perfecte horloge of sieraad. Wij adviseren u immers graag!
De zekerheden van https://www.koelinkjuwelier.nl

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Al sinds 1895 is Juwelier Koelink hét vertrouwde adres in Oost-Nederland voor al uw juweliersaankopen, reparaties, taxaties en adviezen. Juwelier Koelink is een dynamisch familiebedrijf waar alweer de vierde generatie aan het roer staat. Diens taak zal het zijn om de juwelierszaak met alle nieuwe mogelijkheden die de huidige tijd biedt, als een bloeiende onderneming te behouden.

Bekijk Manifest