Juwelier de Vlinder

Juwelier de Vlinder

Voor zilveren sieraden; bedels, graveerplaatjes, oorbellen, kettingen, armbanden en ringen.
9,5
Filter 575 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 360 met beschrijving

• Lennard Scholten
    Geverifieerde klant van Juwelier de Vlinder

snelle bezorging en de juiste. Had 2 items besteld kort na elkaar (denk zo 2-3min) en bezorging kwam uitstekend goed gelegen, door bezorging van 2 items als nog in 1.

• Carol Wilhelm Epke

Geweldig assortiment aan sieraden

• Hoe beoordeel je Juwelier de Vlinder?

• Willy Schurink
    Geverifieerde klant van Juwelier de Vlinder

Snel en helemaal volgens zeggen.

• Corry Cox
    Geverifieerde klant van Juwelier de Vlinder

Snelle levering van mijn slangenketting. Heel goed en toch mooi verpakt.
    Echt top service

• Isabelle
    Geverifieerde klant van Juwelier de Vlinder

Snelle levering en prachtige kwaliteit zilveren kettingen! Één kettinkje ontbrak bij mijn bestelling, en die werd meteen de volgende werkdag nagestuurd. Super service!!

• Kinga Kowalewska
    Geverifieerde klant van Juwelier de Vlinder

Alles is prima en snel gekomen

• JJ de Bruin
    Geverifieerde klant van Juwelier de Vlinder

Bestelde medaillon voor 4 foto's, moest door de Vlinder besteld worden, had er geen probleem mee, bij ontvangst was het een medaillon voor 2 foto's. Na contact bleek dat 4 foto's niet leverbaar was en men had een medaillon gestuurd met 2voor 2 foto's zonder enig overleg. Kon het terugsturen en zou geld terug krijgen. Bij andere juwelier online besteld voor 4 foto's en dat werd de volgende dag al keurig verzorgd geleverd.
    Het door ons betaalde bedrag werd inclusief de door ons betaalde verzendkosten snel teruggestort.

Antwoord van Juwelier de Vlinder

Beste heer de Bruin, bedankt voor uw feedback. Natuurlijk heel vervelend dat dat we u niet blij hebben kunnen maken. Begrijpelijk dat u niet tevreden was met de medaillon die anders was dan verwacht. Wij hadden het bij het verzenden ook niet opgemerkt dat deze veranderd was. Gelukkig heeft u een andere snel gevonden, en heeft u van ons netjes uw geld retour ontvangen.

• Ria Janssen
    Geverifieerde klant van Juwelier de Vlinder

Goede service en zeer klantvriendelijk

• Ann Jenniskens
    Geverifieerde klant van Juwelier de Vlinder

Correcte afhandeling. We werden steeds netjes op de hoogte gehouden via mail. En de armband voldoet helemaal aan de verwachting

• M.

Levering volgens afspraak

• Gino
    Geverifieerde klant van Juwelier de Vlinder

snelle en correcte levering, product is ook mooi en goed verpakt.

• Corneel Reinders
    Geverifieerde klant van Juwelier de Vlinder

Ik heb een zilveren kruisje gekocht, een mooi, eenvoudig, bescheiden kruisje. Ik ben tevreden.

• joop rokers
    Geverifieerde klant van Juwelier de Vlinder

goede service snelle levering netjes verpakt,artikel zoals beschreven

• Petra Heus-van Dijk
    Geverifieerde klant van Juwelier de Vlinder

het hangertje wat we eerst gekozen hadden hadden ze met graveren verpest, dat was al flink balen, want dat hangertje wilde m’n zoon juist graag hebben, dus toen maar een andere gekozen. kregen we 2 hangertjes met kettingen in 1 zakje thuis gestuurd, wat niet zo netjes is want hoe ga ik de andere nu kado doen? hun wel hierover gemaild en nu krijg ik nog een zakje toegestuurd, maar ze hadden hier wel zelf aan moeten denken. ook zitten er lichte krasjes op de hangertjes dus ben er eigenlijk niet zo heel blij mee, maar we moeten het er maar mee doen 🤷‍♀️

• Kyona Zoetemelk
    Geverifieerde klant van Juwelier de Vlinder

goede kwaliteit en mooi ingepakt bezorgd

• Bea Verhoeven
    Geverifieerde klant van Juwelier de Vlinder

Was snel geleverd en ziet er precies uit als verwacht heel mooi

• Ivar Wolf

Niets ontvangen

• Stefan
    Geverifieerde klant van Juwelier de Vlinder

Super snel verzonden en top service zeer tevreden met mijn aankoop. Aanrader!!!

• Aafje

Perfect 🤩

• Grietje Velink
    Geverifieerde klant van Juwelier de Vlinder

Snelle levering, alles prima !