Jynkx
Bij Jynkx hebben wij ons gespecialiseerd in onderdelen & accessoires die uw scooter een unieke uitstraling geven. Ons assortiment is voornamelijk gericht op Piaggio & Vespa accessoires.
9,0

• Ghislaine
    Review voor Jynkx

Keurig geleverd en goed verpakt. Wel 1 dag later dan vermeld op de website, maar de klantenservice gaf zijn excuses hier voor. Bedankt voor de levering van mijn piaggio zadel Jynkx.

• Priscilla Beverloo
    Review voor Jynkx

Erg goede zaak. Ik heb hier mijn Segway scooter gekocht en service was top! Ze zijn bij Jynkx erg klantvriendelijk en behulpzaam. Ook reageren ze op tijd. Echte aanrader!

• Hoe beoordeel je Jynkx?

• Joyce
    Review voor Jynkx

Goed verpakt en snel binnen

• Marian

Mooie zaak!

• Robin
    Review voor Jynkx

Echt een top bedrijf! Had een probleempje met mijn bestelling waar hun niks aan konden doen, maar toch boven mijn verwachtingen goed opgelost. Hier kunnen andere bedrijven die scooter onderdelen verkopen nog wat van leren! En ze hebben een uitgebreid assortiment.

• Vincent

Goeie snelle levering

• Nienke
    Review voor Jynkx

Onlangs een nieuwe customized scooter bij Jynkx gekocht. Echt super tevreden over de service. We zijn vriendelijk geholpen en nemen ruimschoots te tijd voor je. Zijn goed te bereiken en reageren snel. Kortom: zeer tevreden! Ik raad dit bedrijf zeker aan!

• Emanuel
    Review voor Jynkx

Snelle service goede kwaliteit spullen

• Levi
    Review voor Jynkx

Origineel Level10 achterlicht besteld, hij was alleen hier op voorraad en ik had hem heel snel binnen, super!

• Merlijn
    Review voor Jynkx

Het zou gister al binnen komen, vanochtend werd aan gegeven vandaag. Nu is het morgen...

Antwoord van Jynkx

Beste Merlijn Bouman,

Wij betreuren het zeer dat er bij PostNL vertraging is opgetreden, maar helaas hebben wij hier geen enkele invloed op. Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Helaas hebben wij vertraging bij PostNL niet in de hand en dit kan altijd een keer voorkomen.

Wij hopen daarom dat u nog een positieve review achter zou willen laten zodra u de bestelling hebt ontvangen of eventueel uw huidige review aan zou willen passen. Wij doen er namelijk alles aan om iedereen tevreden te houden!

• Marco
    Review voor Jynkx

Origineel product van goede kwaliteit , Scherpe prijs en snel verzonden !

• Misha

• Robert
    Review voor Jynkx

Snelle Service en snelle levering en alles zat super goed ingepakt top

• Rini

• Jasper

mooie zaak, goeie voorraad

• Marc
    Review voor Jynkx

De bestelling voldoet aan mijn wensen!

• Nawab

Geweldig

• Roland
    Review voor Jynkx

Tijdig geleverd, goed verpakt.

• Marc
    Review voor Jynkx

Nette prijs, snelle levering en uitstekende service