K&W Tools
Dé gereedschapwinkel in Emmen en omstreken. Ontdek ons assortiment of bezoek onze winkel. Keuze uit gereedschap voor o.a. pneumatiek, boren, slijpen, lassen en auto onderdelen. Uitstekende Klantenservice. Vóór 14u besteld = Morgen in Huis.
compressoren pneumatisch gereedschap auto-onderdelen & accessoires
9,2
Filter 19 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 17 met beschrijving

• Jrp Van Iterson
    Geverifieerde klant van K&W Tools

Snelle verzending, voor een scherpe prijs

• G. J. Tent
    Geverifieerde klant van K&W Tools

Snel en precies volgens aanbod

• Hoe beoordeel je K&W Tools?

• christos papachristos

PERFECT

• Leopold Verreth
    Geverifieerde klant van K&W Tools

Product voldoet aan de verwachtingen en een behoorlijke prijs, zeer snelle levering

• Wesley
    Review voor K&W Tools

Fijne service, snelle levering.

• J. Wonink
    Review voor K&W Tools

Geweldige service, snelle levering en uitstekend materiaal. Erg prettig!

• Karel Anker
    Review voor K&W Tools

Kenwtools.nl biedt een uitstekende online winkelervaring voor iedereen die op zoek is naar hoogwaardig gereedschap. Hun uitgebreide assortiment omvat alles, van handgereedschap tot elektrisch gereedschap, waardoor ze een one-stop-shop zijn voor allerlei klussen, zowel voor professionals als doe-het-zelvers.Een van de aspecten die me het meest aansprak aan Kenwtools.nl is hun gebruiksvriendelijke website. Het navigeren door de verschillende categorieën is moeiteloos, en producten worden duidelijk gepresenteerd met gedetailleerde beschrijvingen en afbeeldingen. Dit maakt het gemakkelijk om precies te vinden wat je zoekt.Bovendien was ik onder de indruk van de snelle levering en de zorgvuldige verpakking van mijn bestelling. Het feit dat ze ook een responsieve klantenservice hebben die bereikbaar is voor eventuele vragen of problemen, voegt extra waarde toe aan de algehele winkelervaring.Ik zou Kenwtools.nl ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar betrouwbaar gereedschap en een probleemloze online winkelervaring. Hun combinatie van kwaliteit, service en gebruiksgemak maakt hen een topkeuze voor elke klusser.

• Jeroen
    Review voor K&W Tools

Top service en hoge kwaliteit materialen. Zeker een aanrader!

• Nieko Dijkstra
    Geverifieerde klant van K&W Tools

Kwalitatief hoogwaardige producten en een gevarieerd assortiment voor elk wat wils. Ik ben geslaagd en heb de spullen die ik zocht.

• Remco

Snelle en goede service!

• Rogier
    Review voor K&W Tools

Vriendelijke lui en weten waar ze het over hebben!

• Erik Jeuring
    Review voor K&W Tools

Erg blij om eens een firma gevonden te hebben die werkelijk alle onderdelen levert voor aanhangers. Als hobby koop ik afgedankte caravans en aanhangers op. K&W tools heeft mij daarbij al meermaals geholpen!

• Wouter
    Review voor K&W Tools

Goede en kundige service!, denken graag mee !

• Dirk

Topshop

• Danny

Top service!

• Anne
    Review voor K&W Tools

Snelle service, top bedrijf!

• Goede service en snelle levering
    Review voor K&W Tools

Snel antwoord en top geregeld!