KH bloembollen
Mijn naam is Kris Hof, 24 jaar, en ik ben de oprichter en eigenaar van KH Bloembollen. Als zoon van een bollenteler ben ik letterlijk opgegroeid tussen de bloembollen. In mijn jeugd vond ik het fantastisch om mijn vader en oom te helpen in de vakanties en weekenden.

De klanten van mijn vader kwamen uit binnen- en buitenland. Omdat de mensen de tulpen zo mooi vonden, hadden ze het er voor over om de lange reis te maken. Vaak kregen we van de klanten de vraag of we onze bollen ook op internet verkochten. Toen dacht ik: laat ik het eens proberen. Zodoende zijn we 2020 gestart met het online verkopen van bloembollen. En daar heb ik tot de dag van vandaag geen spijt van. Mooie reviews en belletjes van tevreden klanten, dát geeft ons een kick om weer de mooiste soorten aan te bieden op de website. Houd deze ook goed in de gaten, want er komen nog leuke aanbiedingen aan!
bloembollen allium bollen
9,5

• Arjan de Bakker
    Geverifieerde klant van KH bloembollen

Bestelling was goed verpakt en snel binnen.

• Bodea Nicolae Dorel
    Geverifieerde klant van KH bloembollen

Very content, everything was in order.

• Hoe beoordeel je KH bloembollen?

• Gergely Ablaka

Precies...

• Karel Fleuren

Goede kwaliteit

• Virginia Pinto Masis
    Geverifieerde klant van KH bloembollen

Vorig jaar heb ik voor het eerst bollen bij KH bollen gekocht. Wat heb ik genoten van die grote, sterke, prachtige bollen. De bollen mix kwam met een verrassend verscheidenheid aan kleuren en vormen. Bijna twee maanden plezier aan gehad. Dit jaar opnieuw bij KH gekocht. Ik kijk vooruit op de Lente 2024!
    Trouwens de service is uitstekend.

• Patrick van Grevenbroek
    Geverifieerde klant van KH bloembollen

snelle service en mooi verpakt

• G van Tiem
    Geverifieerde klant van KH bloembollen

de bollen waren netjes verpakt
    en ik had ze de dag na mijn bestelling thuis

• Afra De Wit
    Geverifieerde klant van KH bloembollen

Precies zoals het hoort: bestelling komt binnen, wordt correct afgewikkeld, en tenslotte verzonden! De bollen zitten inmiddels in de grond, we zijn erg benieuwd!!

• Martien van Leeuwen
    Geverifieerde klant van KH bloembollen

Mooie bollen, snelle service en heel mooi verpakt. Een zeer tevreden klant.

• Leen Van de Rostijne
    Geverifieerde klant van KH bloembollen

Zulke mooie tulpenknollen ! Nu nog wachten op de lente. Toen ik de bestelling geplaatst had kreeg ik direct telefoon van KH omdat er iets niet in voorraad was. Snelle service. Top !

• Wilhelmien van Mierlo
    Geverifieerde klant van KH bloembollen

Prima service. Vragen werden snel en correct beantwoord

• christelle dasseville
    Geverifieerde klant van KH bloembollen

Goede service, snelle levering naar België

• Mehmet
    Review voor KH bloembollen

Geweldige service. KH Bloembollen loste ons probleem snel en adequaat op. Dank je wel!

• Antje Kuipers
    Geverifieerde klant van KH bloembollen

Een overzichtelijke website met genoeg keuze en een prima financiële afhandeling. De bezorgdienst was snel met een goede aflevering.

• Jacques Dhondt

Bloembollen van zichtbare

Bloembollen van zichtbare kwaliteit, hetgeen essentieel is voor een goed eindresultaat. Worden in oktober met zorg geplant en wacht volgende lente af met hooggespannen verwachtingen.

• Lareine Bos

Benieuwd naar resultaat

• Agnes van der Walle
    Geverifieerde klant van KH bloembollen

De service was prima op tijd geleverd, goed verpakt.

• Fred

Good

• Hans van Gorp
    Geverifieerde klant van KH bloembollen

Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Goede service en betrokken.

• cristina martens

Ik ben tevreden