KH installaties
Bekijk alle reviews en keurmerken van KH installaties en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 23-05-2023 stopgezet

• Willem van Bokhoven
    Review voor KH installaties

Dubbel split airco geïnstalleerd! Prima uitgevoerd! Mannen werken netjes en snel! Prijs / kwaliteit verhouding uit de kunst ! zeker aan te raden!

• Gino
    Review voor KH installaties

Goede en duidelijk communicatie over tijdslijnen en prijs, vakkundige installateurs! Erg tevreden!

• Jean-Marc
    Review voor KH installaties

Vriendelijk, eerlijk en direct. Goede communicatie. Goede adviezen. Goede prijzen. Top werk. Super tevreden!

• Lisa
    Review voor KH installaties

Het begon met een snelle en vriendelijke reactie nav een oproep op Homedeal. Al gauw kwam Danilo langs en werden we goed geadviseerd. We besloten 2 airco’s te laten plaatsen. Dit is snel, vakkundig en goed gebeurd.
    Zeer vriendelijke jongens, die ik zeer aanbeveel.

• Mark

Montage lg airco

• Henk
    Review voor KH installaties

Juiste informatie mee denken, snelle levering , vriendelijke en correct Zeer te vrede Prima aan te raden

Antwoord van KH installaties

Dank voor uw beoordeling!

• Joey
    Review voor KH installaties

Snelle service mee denkend en professioneel werk!

• Ron

Geweldig produkt geleverd
    Lg.airco bevalt prima.
    Aardige en nette gasten.
    Top👊

• Roy
    Review voor KH installaties

Goede service en helemaal niet duur voor wat je krijgt. Goede communicatie en eerlijke jongens. Ik wens jullie veel succes!

• Jason
    Review voor KH installaties

Geweldige service. Ik had het zelf niet gekund met me twee linker handen, daarom uitbesteden. Top werk geleverd mannen. Zal jullie zeker aanraden!

• Claudia
    Review voor KH installaties

Blij met de super snelle levering, netjes geplaatst!! En alles netjes opgeruimd!!! Super blij mee mannen.

• Saskia
    Review voor KH installaties

Vriendelijke vakmensen. Goed geholpen: communicatie was meer dan goed, en het resultaat mag er ook wezen!

• Sharon
    Review voor KH installaties

Ik heb een airco laten plaatsen. Erg vriendelijke jongens en ze hebben goed werk afgeleverd.

• mark
    Review voor KH installaties

Goede vakmannen! Zijn eerlijk over de prijs en weten waar ze het over hebben. Veel succes met jullie mooie onderneming!

Antwoord van KH installaties

Dank voor je beoordeling !

• Danilo
    Review voor KH installaties

Goed werk geleverd en denken graag mee. Communicatie liep vlekkeloos en de Airco's hangen er mooi bij.

Antwoord van KH installaties

Dank voor je beoordeling !