KLINKERDIRECT
Online verkoop van NIEUWE A-keuze
bestratingsmaterialen, fabrikant is KOMO gecertificeerd. KLINKERDIRECT maakt
deel uit van KlinkerCentrale.
9,1

• andre de Jong
    Geverifieerde klant van KLINKERDIRECT

Goede snelle service voor een goede prijs!

• Erik-Jan de Goeij

Communicatie is super.

Antwoord van KLINKERDIRECT

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn superblij dat onze inspanningen worden gewaardeerd.

• Hoe beoordeel je KLINKERDIRECT?

• Hans Nickolson
    Geverifieerde klant van KLINKERDIRECT

Snelle levering, vroeger dan verwacht bezorgd. Misschien idee om iets preciezer dan een datum ook ongeveer een tijdslot aan te geven wanneer ongeveer bezorgd gaat worden en chauffeur bijvoorbeeld half uur van te voren te laten bellen. Nu stond hij opeens voor de deur

Antwoord van KLINKERDIRECT

We zijn blij met uw reactie. Met de chauffeur(s) loopt de afspraak dat ze proberen de levering vooraf aan te kondigen middels een belletje naar de klant. Uit uw feedback begrijpen we dat dit niet altijd wordt gerealiseerd. We gaan hiermee aan de slag.

• Lucas Papilaja
    Geverifieerde klant van KLINKERDIRECT

Goede service, komen hun afspraak na!

• Arthur
    Geverifieerde klant van KLINKERDIRECT

Goede kwaliteit , prijs en service!!

• hans jansen
    Geverifieerde klant van KLINKERDIRECT

Goede hulp simpel te bestellen en een super chauffeur dei het kwam leveren!!!!

• Anton Van der Hoek
    Geverifieerde klant van KLINKERDIRECT

Geen mail gehad van bestelling bestelling niet doorgegaan gezien viirraad

Antwoord van KLINKERDIRECT

Het spijt ons dat wij bepaalde producten tijdelijk niet kunnen leveren omdat tijdens de corona-crisis de vraag naar bestratingsmaterialen ver boven het gemiddelde ligt. Nagenoeg iedere Nederlandse fabrikant moet sommige producten eerst bij produceren. Voor het overige is uw voorstelling van zaken niet helemaal correct en ook niet helemaal fair. Jammer.

• Harry Haex
    Geverifieerde klant van KLINKERDIRECT

ze doen heel veel moeiten voor je

Antwoord van KLINKERDIRECT

Voor dit soort reacties doen wij ons uiterste best. Bedankt.

• Claudius Van de vijver
    Geverifieerde klant van KLINKERDIRECT

Er zaten gebroken bandjes in mijn bestelling

Antwoord van KLINKERDIRECT

hallo heer van de Vijver, jammer dat u een lagere beoordeling afgeeft zonder ons in de gelegenheid te stellen dit ongemak te verzachten.

In deze hectische tijden kan bij het transport wat breuk ontstaan en als wij dat weten dan komt daar ook een oplossing voor.

Wij zullen het waarderen als u het aantal gebroken bandjes aan ons doorgeeft (info@klinkerdirect.nl) en ons dan in de gelegenheid stelt om het voor u op te lossen en daarmee een aangepaste beoordeling te verdienen.

We horen graag van u.

• Frank Erren
    Geverifieerde klant van KLINKERDIRECT

Snelle levering en gewoon goed. De bevestiging is een beetje eenvoudig waardoor ik even ging twijfelen maar is toch gewoon goed gegaan