Kaashuis wrongel

Kaashuis wrongel

De online delicatessenwinkel met heerlijke kazen, zoetwaren, noten en zuidvruchten, en natuurlijk onze geschenkpakketten met diverse heerlijke artikelen. Ook kun je zelf je cadeau pakket samenstellen.
De zekerheden van https://top-aanbod.nl/
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Kaashuis Wrongel is sinds 12 september 2012 gevestigd in winkelcentrum de Hooge Meeren in Hoogezand. En sinds 21 maart 2018 zijn we ook gevestigd aan de Meint Veningastraat 7 te Martenshoek.
Wij hebben een ruim assortiment aan Hollandse en buitenlandse kazen. Daarnaast hebben we ook vers gebrande noten en een uitgekiend assortiment heerlijke wijnen die uitstekend combineren met onze kazen. Voor de liefhebber is er een breed assortiment olijven en tapenades. Natuurlijk kunt u ook bij ons terecht voor een leuk verjaardagscadeau, borrelplanken en/of kerstgeschenken. Bij kaashuis Wrongel kunt u ook terecht voor de lekkerste streekprodukten

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020