Kaaspakket.com

Kaaspakket.com

Het lekkerste cadeau van Nederland koop je in onze webshop Kaaspakket.com. Wij verkopen niet alleen cadeau's, maar ook relatiegeschenken, kerstpakketten, kaasplankjes, losse kazen en alles wat met kaas te maken heeft. Al onze kazen komen vers van het mes en worden door lokale boeren uit Friesland en omgeving met liefde gemaakt.
Filter 286 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 225 met beschrijving

• Addy
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Leuk pakket, veel keuze, goede producten, leveren precies zoals afgesproken, goede prijs-kwaliteit verhouding. Weer eens wat anders dan een bloemetje of een fles wijn of bubbels.

Beste Addy,
    Geweldig bedankt voor deze 5* review! Hier doen we het voor! Groetjes, Hilda van kaaspakket.com

• Marc van de Plasse
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Breed assortiment en snelle bezorging

Beste Marc,
    Dank voor je fijne review! Groetjes, Hilda

• Hoe beoordeel je Kaaspakket.com?

• Freek Hoogstede
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Producten bevielen goed bij de persoon die het als cadeau kreeg

Beste Freek,
    Hartelijk dank voor uw review! Graag tot ziens in onze webshop. Groetjes, Hilda

• Loes Pas

Prachtig verzorgd ,heel tevreden

Beste Loes,
    Super bedankt voor je review! En ook heel erg bedankt voor het persoonlijke bericht. Groetjes, Hilda

• O.M. Heij
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Prima producten, grote keuze, klantvriendelijk.

Beste mevrouw Heij,
    Geweldig bedankt voor deze top review! Wij zijn erg blij met de 5 sterren beoordeling.
    Graag bedanken wij u ook voor het persoonlijke bericht. We zijn blij dat de pakketten zo goed zijn ontvangen! Groetjes, Hilda van Kaaspakket.com

• Pepo Post
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Om dat de keuze breed is. Erg vriendelijke mensen en het pakket was super lekker 👌

Beste Pepo,
    Super bedankt voor je 5* beoordeling! We zijn blij dat je hebt genoten van het pakketje! Groetjes, Hilda van kaaspakket.com

• Mark
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Vriendelijk te woord gestaan en snel verzonden. Top.

Beste Mark,
    Hartelijk dank voor deze beoordeling! Daar zijn we super blij mee. Groetjes, Hilda van kaaspakket.com

• Rick Thijssen
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Snelle en goede levering. Keurig gekoeld verpakt!

Beste Rick,
    Dankjewel voor je review! Fijn dat de levering van het pakket naar tevredenheid is gegaan. Hopelijk tot snel. Groetjes, Hilda

• Sascha Roelands
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Het pakket was op tijd afgeleverd en zag er fantastisch uit. Super deluxe, goede kwaliteit, verse nootjes. Fantastisch cadeau voor mijn ouders, was zeer goed ontvangen 😃

Beste Sascha,
    Super bedankt voor deze uitgebreide 5* review! We zijn ontzettend blij om te vernemen dat het cadeau bij jouw ouders in de smaak viel. Hopelijk tot snel in onze webshop! Groetjes, Hilda

• J Snijders

duidelijk en overzichtelijk

Beste J Snijders,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Graag tot ziens in onze webshop. Groetjes, Hilda