Kaatje & Co

Kaatje & Co

Bekijk alle reviews en keurmerken van Kaatje & Co en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

• Francie van den Broek
    Geverifieerde klant van Kaatje & Co

Wat een fantastisch mens is Janny... hoe fijn is het om een mensenmens te treffen en niet iemand die alleen geld wil verdienen! We hebben echt een supergaaf trouwbord laten maken voor 2 geweldige mannen, het was een last minute idee, maar Janny heeft er voor gezorgd dat het er nog op tijd was en... het allermooist, op de dag van de bruiloft hebben we nog een heel lief mailtje gekregen... waar tref je dat nog... dank je wel Janny, jij snapt het, kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen... tot de volgende keer, want die gaat er konen, zeker weten!!!!

Hoi Francie,
    Wat een super mooie review ben er echt even stil van. Super bedankt!! En jij ook bedankt voor je super leuke bestelling, was een feest om het voor je te maken.
    Liefs Janny

• STEPHANIE Pul
    Geverifieerde klant van Kaatje & Co

Super vertelde dat ik bezig was voor een kadotje voor me zusje haar zwangerschap. Snel thuis bezorgd goede service en leuk contact. Zeer te vreden over de spulletjes hartstikke leuk geworden en een leuk extraatje.

Antwoord van Kaatje & Co

Dankjewel voor je beoordeling. Ik heb het graag gemaakt en dat extra cadeautje graag gedaan.

• Hoe beoordeel je Kaatje & Co?

• Nele Van Impe
    Geverifieerde klant van Kaatje & Co

Zeer snelle en correcte service! Kreeg zelfs een antwoord terug op zondag. Persoonlijke aanpak wordt erg geapprecieerd! Top!

Hoi Nele,

Bedankt voor je mooie beoordeling dat stel ik zeer op prijs.

Janny

• Brasserie IJzer

Spoedbestelling geplaatst 3 uur later kon ik het ophalen

• Luciana
    Review voor Kaatje & Co

Snelle service en een prachtig geboorte bord!

Antwoord van Kaatje & Co

Dankjewel voor je mooie recensie, ik heb het geboortebord met liefde gemaakt.

• Milou
    Review voor Kaatje & Co

Leuke producten! Goede kwaliteit, en je wordt goed geholpen. Snel & netjes geleverd en nog leuk verpakt ook! Kon het direct kado doen

Antwoord van Kaatje & Co

Dankjewel voor de mooie beoordeling, en graag gedaan

• Lizzy
    Review voor Kaatje & Co

Goede kwaliteit, duidelijke communicatie, snelle levering.

Antwoord van Kaatje & Co

Dankjewel voor je positieve beoordeling.

• Sandra
    Review voor Kaatje & Co

Heel tevreden! Snelle levering en de sticker is perfect van formaat.
    Ik ga er zeker meer bestellen!!

Dankjewel voor je positieve beoordeling van Kaatje & Co

• Nynke
    Geverifieerde klant van Kaatje & Co

Wij hebben een trouwbord besteld. Deze is helemaal naar wens gemaakt. Met als uitgangspunt de trouwkaart. Het is super mooi geworden!

Antwoord van Kaatje & Co

Dankjewel voor de mooie beoordeling, ik heb het bord met liefde gemaakt.

• Boho Jewelry
    Review voor Kaatje & Co

Super snel en een prachtige auto sticker ontvangen. Al vaker besteld en altijd goed, verzorgd en snel.

Antwoord van Kaatje & Co

Dankjewel voor de positieve beoordeling.

• Kirsten Feijen
    Geverifieerde klant van Kaatje & Co

Snelle levering, met een leuk kaartje erbij.

Dankjewel

• Kelly
    Review voor Kaatje & Co

Snelle levering, uitstekende kwaliteit. Product precies naar wens gemaakt.

• Roy Biemans
    Review voor Kaatje & Co

Had als trouwkado een trouwbord laten maken van de trouwkaart van het echtpaar. Deze is super mooi gemaakt en netjes ingepakt. Het echtpaar vonden het een gaaf kado.