Kabelsverbergen.nl

Kabelsverbergen.nl

Kabelsverbergen.nl gelooft erin dat een kabelloos bureau wonderen doen voor je productiviteit. Daarom bieden wij mooie en vooral handige kabelmanagement producten aan voor een schappelijke prijs. We beloven je het volgende:

Gratis verzending vanaf €25
Verzending binnen 2 werkdagen
Eenvoudig retourneren tot 14 dagen.
8,0

• Damian van der Weide
    Review voor Kabelsverbergen.nl

Zeer amateuristisch bedrijf. Op 20-04-2023 een aantal artikelen besteld welke diezelfde dag nog verzonden zouden worden. Mooi, ik had artikelen namelijk met spoed nodig. Vandaag 22-04-2023 krijg ik een mailtje dat “het niet gelukt is” om de zending donderdag en vrijdag mee te geven binnen het post traject. Dit ondanks het mailtje dat bestelling verzonden zou zijn. Mooi niet dus! Krijg ik vervolgens een summier lullig mailtje met excuus, zonder verdere uitleg en of toelichting. Order geannuleerd en ik ga ergens anders bestellen.

• Ton
    Review voor Kabelsverbergen.nl

Leuke site,lang naar gezogd.

• Hoe beoordeel je Kabelsverbergen.nl?

• Steve
    Review voor Kabelsverbergen.nl

Zag eerst ook weinig Reviews.
    Binnen een paar dagen netjes ontvangen.
    Helemaal goed.

• Alex
    Review voor Kabelsverbergen.nl

Kleine bestelling geplaatst met wat zorgen omdat ik vrijwel geen reviews kon vinden. Maar kan niet anders zeggen dan dat het een prima ervaring opleverde. Kreeg netjes bericht van een zeer korte vertraging en de spullen werden verder prima afgeleverd. Alex

• Tommy
    Review voor Kabelsverbergen.nl

Heel tevreden. Uitstekend en snel geholpen met vragen ook, via de mail.