Kadeloo
Bij ons de leukste geschenken uit alle werelddelen!
9,1
Filter 13 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 11 met beschrijving

• Petra Duijsings

Mooi afgeleverd!

• Nico
    Review voor Kadeloo

We hebben zaterdagmiddag om 15.19 uur een bestelling gedaan van een prachtige metalen wereldkaart. Dezelfde middag om 17.20 uur al bezorgd. Dit is natuurlijk niet normaal maar wij waren er heel blij mee. Hartstikke bedankt Kadeloo.

• Hoe beoordeel je Kadeloo?

• Rijk
    Review voor Kadeloo

Donderdag besteld vrijdag in huis keurig in cadeau verpakking ingepakt en de schaal was zoals vermeld op de site top.

• Kim
    Review voor Kadeloo

De volgende dag al in huis, en netjes afgeleverd. Snelle service voor een goede prijs!

• Bianca
    Geverifieerde klant van Kadeloo

Snelle levering en goede service

• Felix Zijm

Betere levertijd niet voor 11 uur volgende dag in huis als het 4 dagen duurt

Antwoord van Kadeloo

Vervelend om uw reactie te lezen daar de bestelling geplaatst op 17 juni 13:06 uur de volgende dag om 14:14 is afgeleverd bij de buren.

• Carin Janssen

prima levering.

• Peter Veenstra
    Review voor Kadeloo

Na bestelling op de site van kadeloo van een stalen schilderij ( wereldkaart) heel erg snel via mail bericht teruggekregen van deze firma . Omdat ze op 1e kerstdag in de buurt waren voor familiebezoek waren ze bereid om het schilderij dan al af te leveren..en zo is het ook gegaan. Wij vonden het erg attent en klantvriendelijk. Dit soort ongevraagde service maakt dat we bij een bedrijf willen terugkomen. Ook het schilderij zelf bevalt super, ook wel handig natuurlijk :)

• Carola Dijkmans

Mooie artikelen!

• Shanna Kroon
    Review voor Kadeloo

Door de bezorging is het product kapot gegaan. Toen ik belde is het snel opgelost en werd er de volgende dag persoonlijk een nieuwe gebracht. Topservice!