Kado Studio 41

Kado Studio 41

Hippe handgemaakte en unieke kado's met veel passie en liefde gemaakt!
Achter elk kado schuilt een verhaal, jouw verhaal!
De zekerheden van https://www.kadostudio41.nl/
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hoi, mijn naam is Judith Katzenmaier, eigenaar en creatieveling van Kado Studio 41.

Na jarenlang gewerkt te hebben als administratieve kracht bij verschillende bedrijven, werd het tijd om het roer om te gooien…

Ik ga mijn passie volgen, mijn droom, dát wat mij energie geeft, waar ik goed in ben én wat ik leuk vind.
Zodat ik op mijn manier de wereld een beetje mooier maak!

Kado Studio 41 onderscheidt zich van andere webshops door een persoonlijk tintje aan de producten te geven.
Achter elk kado dat we maken schuilt een verhaal, JOUW VERHAAL!

xxx Judith

Bekijk Manifest