Kadoshop Celchi

Kadoshop Celchi

Kadoshop in cadeau artikelen, parfum, woondecoratie, cosmetica, speelgoed en meer voor elk budget. Wij streven ernaar u de best mogelijke service en kwaliteit te bieden.
Filter 43 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 25 met beschrijving

• Beate Reich
    Geverifieerde klant van Kadoshop Celchi

War alles super. Vielen Dank. Das Produkt ist super. Packung und versand hervorragend.

• Arend van Goor

alles vlot afgehandeld

• Hoe beoordeel je Kadoshop Celchi?

• R & C Weijts
    Geverifieerde klant van Kadoshop Celchi

Super snelle verzending, overzichtelijke en duidelijke website en leuke prijzen

• G.J Brummer

Vriendelijk en goede service

• er de vries

nette service en snel

• Willem Sibering

• Jess
    Geverifieerde klant van Kadoshop Celchi

Snelle levering! Kadootje was leuk ingepakt en zelfs een briefje voor de ontvanger erbij geschreven voor mij. Super service in deze corona tijd! dank je wel

Antwoord van Kadoshop Celchi

We zijn blij dat je zo tevreden bent.

• Karin Boer
    Geverifieerde klant van Kadoshop Celchi

Snelle levering, netjes ingepakt, mijn jongens waren dol op de opgravingskits met hun egyptische schatten! Het enige minpuntje, het hele pakketje stonk ontzettend naar de rook. Geen idee of dat van de webwinkel of van de pakketbezorger was. Maar ik zou hier zeker nog een keer bestellen.

Antwoord van Kadoshop Celchi

Wat fijn te lezen dat de opgravingskits goed bevallen. Ook fijn dat u het minpunt meldt waar we zeker achteraan gaan.

• Gerko Kuiper
    Geverifieerde klant van Kadoshop Celchi

Snelle levering en duidelijke foto’s, de spullen kloppen precies en kreeg een extra presentje erbij wat zeer gewaardeerd wordt.

Antwoord van Kadoshop Celchi

Fijn dat u zo tevreden bent.

• Kj Kempe
    Geverifieerde klant van Kadoshop Celchi

Luchtjes lijken echt niet, zelfs niet een beetje

Antwoord van Kadoshop Celchi

Wat jammer dat u een slechte ervaring hebt met onze geuren. Bij ons staat kwaliteit en service voorop. We horen daarom graag van u per email zodat we tot een oplossing kunnen komen.