Kameionline.nl

Is Kameionline.nl veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
7,8

• William Embrechts
    Geverifieerde klant van Kameionline.nl

Produkt besteld. Levertijd duurde langer als wat er op de website staat. Na een email contact, werd verklaard, dat t product niet op voorraad was. Voor mij geen probleem. Mijn product was ter grootte van deodorant bus. De doos waarin t werd geleverd daarintegen, was ter grootte van 2x schoendoos!! Dat vind ik een puntje van aandacht.

• Konkwa Katula
    Geverifieerde klant van Kameionline.nl

la communication sur l'envoit du courrier n'est pas claire

• Hoe beoordeel je Kameionline.nl?

• Skidak
    Geverifieerde klant van Kameionline.nl

De website stelt "Levertijd 1-3 dagen". Hieraan wordt theoretisch voldaan door de status van de bestelling na 3 dagen op "verzonden" te zetten. Zo wordt aan die belofte voldaan. Dat het daarna nog 3 dagen duurt voordat DHL het pakket uberhaupt krijgt, telt dan niet meer.
    Verder € 6,95 betalen voor 4 beugeltjes die ook in een bubbeltjes enveloppe kunnen worden verzonden, is ook zwaar overdreven.
    Helaas zijn ze de enige die deze beugels aanbieden, dus ik had geen andere keus.
    Maar voor mij nooit meer!

Update: na 10 dagen mijn pakket ontvangen. Een setje beugels van 12 bij 12 bij 3 cm zat verpakt in een doos van 36 bij 37 bij 17 cm. DHL heeft dus 90% lucht vervoerd.
    Waanzin!

Antwoord van Kameionline.nl

Goedemorgen,

We vinden het zeer vervelend dat u een slechte ervaring heeft gehad, helaas waren er enkele verzendingen die niet op tijd ingescand zijn door DHL waardoor het langer duurde als verwacht. Excuses voor het ongemak!

met vriendelijke groet,

• Kornelis Strik

• Peter van Nus
    Geverifieerde klant van Kameionline.nl

Duidelijke website, maar zou beter kunnen aangeven wanneer artikel niet op voorraad is i.p.v. na bestelling en betaling een berichtje sturen van dat het in backorder is en dan dat het later wordt geleverd hetgeen niet bij het maken van een bestelling wordt aangegeven.

• Ruud Stinissen
    Geverifieerde klant van Kameionline.nl

Slechte info en alleen reactie nadat ik er om vraag.
    Veel te lange levertijd.
    Is eerst op voorraad en bij betaling op nalevering
    Bestel er nooit meer iets

• Rens van den Eijnden

Snel geleverd prima kwaliteit

• Christele Slambrouck
    Geverifieerde klant van Kameionline.nl

Vragen werden telefonisch goed beantwoord. Heel vriendelijk aan de telefoon. Korte leveringstermijn. Mooi produkt. Wij zijn echt content met de goede service.

• wa wetterhahn
    Geverifieerde klant van Kameionline.nl

Op de website staat op voorraad 3dagen levertijd. Ik bestel krijg ik een bericht helaas niet voorradig 4weken levertijd. Dat is niet hoe het moet. Maar na 2weken toch gekregen. Dus ben ik toch tevreden.

• Peter Goossens
    Geverifieerde klant van Kameionline.nl

Snelle levering; goede prijs en past bijna precies ;-)