Kantoor4all Kantoormeubelen

Kantoor4all Kantoormeubelen

Bij Kantoor4all leveren we een breed scala kantoormeubilair direct uit voorraad, waaronder oplossingen zoals zit-sta bureaus, bureaustoelen maar ook kantoorkasten & roldeurkasten. Met deskundig advies maken we elk inrichtingstraject eenvoudig. Onze naam zegt het al: kantoormeubelen voor iedereen!
  • Avansa Oostende-Westhoek
    Review voor Kantoor4all Kantoormeubelen

Alles is vlot verlopen, mede dankzij een goede communicatie. De tafels zijn ter plaatste geleverd en gemonteerd en zijn van een uitstekende kwaliteit.
    Gemakkelijk dicht te kantelen. Ze kunnen zonder problemen opzij geschoven worden en de remmen doen wat ze moeten doen, zonder veel gepruts. We zijn er zeker tevreden over!

Antwoord van Kantoor4all Kantoormeubelen

Hartelijk dank voor uw positieve recensie! Fijn dat u tevreden bent over onze tafels en service. We hopen u snel weer te mogen helpen.

• Marjolein
    Review voor Kantoor4all Kantoormeubelen

Ontzettend goede klantenservice! Bij mijn bestelling had ik wat vragen over de levertijd, Kantoor4all heeft toen heel erg meegedacht en gekeken wat de mogelijkheden waren. Toen ik na de (snelle en soepele) levering vragen had over de montage kon ik gewoon even bellen en werd ik wederom heel erg vriendelijk geholpen. Echt een heel fijn bedrijf, zeker een aanrader!

Antwoord van Kantoor4all Kantoormeubelen

Bedankt voor de top review! Super om te horen dat je tevreden bent en alles soepel verliep. Wij staan klaar om te helpen als je ons nodig hebt!

• Hoe beoordeel je Kantoor4all Kantoormeubelen?

• Marcel
    Review voor Kantoor4all Kantoormeubelen

Ralph, was snel instaat om producten op locatie in Breda te laten zien. Er is goed advies gegeven. Levering was ook snel. Fijne aftersales en goede beschrijving van in elkaar zetten bureau.

Antwoord van Kantoor4all Kantoormeubelen

Bedankt voor je toffe review! We staan klaar voor je, dus bel gerust als je weer iets nodig hebt.

• Miriam
    Review voor Kantoor4all Kantoormeubelen

Ik heb een Budget elektrisch zit-sta bureau gekocht en ben zeer tevreden. Het bureau heeft een mooie, stevige kwaliteit, een luxe uitstraling en is eenvoudig te bedienen. Mijn ingestelde hoogtes kan ik als voorkeur ingeven zodat deze onthouden worden. Ik heb gekozen voor levering inclusief montage. Het gat voor de kabeldoorvoer werd ter plekke vakkundig uitgevoerd.
    Ik werd telefonisch op de hoogte gebracht van de verwachte leverdatum. Service is top!

Hallo Miriam,
    Hartelijk dank voor je uitgebreide review en het delen van je ervaring van het nieuwe zit-sta bureau. Super dat de montage optie aan je verwachtingen heeft voldaan. Onze monteurs zijn toppertjes en doen hun best best je zo goed mogelijk te helpen. Geniet van je nieuwe aankoop!

We waarderen je enorm als klant en kijken ernaar uit je in de toekomst weer te mogen helpen.

• Kamran
    Review voor Kantoor4all Kantoormeubelen

Top Service. Erg betrokken en communicatief. Technisch goed aangelegd en komt de afspraken na. Ik ben bijgestaan bij de juiste keuze voor een bureau en voor levering wordt er gecommuniceerd door de verkopende partij en tevens ook door de leverende partij. Al met al hele goeie service, zeker aan te raden.

Antwoord van Kantoor4all Kantoormeubelen

Hi Kamran, hartelijk dank voor je fantastische feedback. Fijn dat we je hebben kunnen helpen bij het maken van de juiste keuze. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en jouw aanbeveling is voor ons een groot compliment. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Nogmaals bedankt voor het delen van je positieve ervaring!

• Robin
    Review voor Kantoor4all Kantoormeubelen

Geweldige service, ik werd goed op de hoogte gehouden van de levertijd en de bezorging kon zelfs helpen met tillen!

Antwoord van Kantoor4all Kantoormeubelen

Hey Robin, goed om te horen dat je blij bent met onze service en dat alles rondom de levertijd naar wens was. We zijn ook heel tevreden met onze transporteur. Fijn dat hij een handje mee heeft kunnen helpen met het tillen van het blad. Geniet volop van je nieuwe bureau en mocht je in de toekomst vragen hebben, helpen we je graag verder.

• Willem
    Review voor Kantoor4all Kantoormeubelen

Service zoals service moet zijn: snel, accuraat en vriendelijk

Antwoord van Kantoor4all Kantoormeubelen

Beste Willem, bedankt voor je positieve review, fijn om te lezen dat je blij bent met onze service. Heel veel plezier van jullie aankoop en we hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!