Kaoutar Care Nederland

Kaoutar Care Nederland

Bekijk alle reviews en keurmerken van Kaoutar Care Nederland en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
  • Marian
    Review voor Kaoutar Care Nederland

Goede service en geweldige producten. Laat mijn haar shinen en het ruikt HEERLIJK!

• Romy
    Review voor Kaoutar Care Nederland

ik ben zeer tevreden over dit product, het geeft mijn haar egt een Boost ! en je hebt er niet veel van nodig het heeft ook een hele lekkere geur 🥰

• Hoe beoordeel je Kaoutar Care Nederland?

• Noor
    Review voor Kaoutar Care Nederland

Ben helemaal verliefd op m’n haar door deze shampoo! Is de eerste shampoo waardoor m’n haar d’r zo goed uit ziet en ik er verder niet veel aan hoef te doen☺️ Kan niet wachten op de volgende levering om weer een paar flessen in te slaan ❤️Vaste klant erbij❤️

• Samantha
    Review voor Kaoutar Care Nederland

Wat een heerlijke producten! Heel erg blij mee en het ruikt geweldig. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader

• Ilhame
    Review voor Kaoutar Care Nederland

Top product!!! Mijn haar voelt zo lekker aan, aanrader.

• Tani
    Review voor Kaoutar Care Nederland

Ik heb de shampoo en conditioner gisteren uitgeprobeerd en ik ben super tevreden!! Het zag er zo mooi en glanzend uit en je hoeft niet veel te gebruiken en je hebt al super mooi resultaat! Ik merkte echt meteen verschil. Je hebt er zeker een vaste klant bij💕

• Vanessa Heesters
    Review voor Kaoutar Care Nederland

Fijne producten, merk meteen verschil en ruikt heerlijk. zeker een aanrader gr

• Ikram
    Review voor Kaoutar Care Nederland

Geweldige service! Top producten, mijn haren zijn enorm zacht en voelen direct gezonder aan!!