Kappers & Co
Sinds 2013 voorzien we onze klanten van inrichting voor kappers en schoonheidssalons, maar niet alleen. Je vindt er ook de nodige dingen voor je tattooshop, manicure, pedicure en nog veel meer. Ons aanbod omvat meer dan 3.000 artikelen die direct leverbaar zijn. Levering duurt 3-5 werkdagen. Liever het product eerst live zien? Maak dan een afspraak in onze showroom en kom langs voor een gesprek, de koffie staat voor je klaar :) We nodigen kleine en grote bedrijven uit om mee te werken. Wij garanderen een snelle en professionele service.
Kapsalon inrichting, Schoonheidssalon inrichting, Manicure en pedicure inrichting
7,5

• Love Your Skin

Producten werden snel geleverd

• Tomasz
    Review voor Kappers & Co

Goede levering, goed contact, allemaal prettig.
    Ik heb 5 dagen op het pakket gewacht, het pakket komt uit het buitenland en vertragingen in het Nederlandse postkantoor, klopt. ik raad aan

• Hoe beoordeel je Kappers & Co?

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Kappers & Co

Op dezelfde dag nog verstuurd. Kwam uit het buitenland en duurde een kleine week. Alles goed te volgen via een track en tracé, dus je weet precies waar je aan toe bent. Was zeer goed verpakt.

• Miranda pieloor

Geweldig product voor meecroneedling
    Meteen resultaat!

• L.Kerk
    Geverifieerde klant van Kappers & Co

Prijskwaliteit goed,service is beetje onduidelijk.
    Bv leverdatum was heel erg onduidelijk.
    Maar artikel goed ontvangen.zal zeker weer bestelling doen.

• Pedicure M

Snelle service

• Manon Dorst
    Geverifieerde klant van Kappers & Co

Snelle levering en goede en snelle reactie van de klantenservice over een vraag.

• Devran Merdan
    Geverifieerde klant van Kappers & Co

Een bestelling geplaatst nog steeds niet binnen!

Antwoord van Kappers & Co

Beste,
    We bezorgen bestellingen tussen 3 à 5 werkdagen. U heeft bestelling geplaatst op zaterdag net voor Pasdagen en daarom is u bestelling dinsdag verzonden. Ik zie dat het wordt vandaag bij u geleverd, du het is binnen onze leveringstijd. Mocht u nog vragen hebben dan we helpen u graag.
    Mvg. Kappers & Co

• H van Rooij
    Geverifieerde klant van Kappers & Co

Het pakket zou binnen1 a 2 dagen bezorgd worden. Maar helaas ik wacht er nog steeds op.

Antwoord van Kappers & Co

Beste,