Kappers & Co
Sinds 2013 voorzien we onze klanten van inrichting voor kappers en schoonheidssalons, maar niet alleen. Je vindt er ook de nodige dingen voor je tattooshop, manicure, pedicure en nog veel meer. Ons aanbod omvat meer dan 3.000 artikelen die direct leverbaar zijn. Levering duurt 3-5 werkdagen. Liever het product eerst live zien? Maak dan een afspraak in onze showroom en kom langs voor een gesprek, de koffie staat voor je klaar :) We nodigen kleine en grote bedrijven uit om mee te werken. Wij garanderen een snelle en professionele service.
Kapsalon inrichting, Schoonheidssalon inrichting, Manicure en pedicure inrichting
7,9
Filter 94 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 93 met beschrijving

• Eric Spooren
    Geverifieerde klant van Kappers & Co

Mijn stoel werd zonder aankondiging afgeleverd op een dag dat onze salon gesloten is . Buiten voor de deur van een kantoor. Ook bleek een deel van de inhoud beschadigd. De leverancier compenseert niets.

• Laetitia Vrolijk
    Geverifieerde klant van Kappers & Co

Kwaliteit van het product was niet zo best, producten waren vies en zagen eruit alsof ze uit een stoffig, oud magazijn kwamen. Ook was er aangegeven dat de levertijd 3-5 werkdagen zou zijn, maar werd uiteindelijk 1,5 week.

• Hoe beoordeel je Kappers & Co?

• Monica Mensink

• Stylings Samanta
    Geverifieerde klant van Kappers & Co

Moest erg lang wachten op de bestelling

• Debbie Decloedt
    Geverifieerde klant van Kappers & Co

Alles netjes geleverd. Alleen jammer van de iets langere levertijd. Op woensdag besteld, en pas de woensdag erop geleverd

• Mylene Veldhuizen

• Rumen Georgiev
    Geverifieerde klant van Kappers & Co

fast delivery and installation, full support from customer service, perfect balance-price / quality

• D.C.E. Beije

Leuke en goede artikelen

• Bülent Igdir
    Geverifieerde klant van Kappers & Co

Goede service en goede kwaliteit

• Karin

Goed product