Kelders Kooien BV

Kelders Kooien BV

Kelders Kooien is een bedrijf, dat gespecialiseerd is in de productie en verkoop van dierenverblijven voor honden en katten. Ons team werkt altijd met de uiterste zorg aan uw bestellingen. Wanneer u bij ons komt voor informatie proberen we zoveel mogelijk met u mee te denken en u zo uitgebreid mogelijk te adviseren.

De kooien die Kelders maakt zijn van uitstekende kwaliteit, met een goede garantie en service.

U kunt bij Kelders Kooien uw verblijf volledig op maat en naar wens laten maken, bijna al uw ideeën kunnen wij realiseren. Tevens vindt u bij ons een uitgebreid aanbod van diverse kooien en dierenverblijven met een standaard maatvoering.

Bent u op zoek naar een standaard autokooi, een volledig op maat gemaakte autokooi, op zoek naar inrichting van uw dierenkliniek, dierenopvang of asiel, of wilt u graag kooien en/of panelen ingebouwd hebben in uw uitlaatservice bus, camper of caravan, of een rek in uw auto dan kunnen wij u prima van dienst zijn!

De kooien zijn meestal licht in gewicht door het gebruik van aluminium, toch zijn deze zeer stevig. Ook door politie, reddingsbrigades, beveiligers etc wordt gebruik gemaakt van kooien van Kelders.
9,7

• wes
    Geverifieerde klant van Kelders Kooien BV

geweldige servies en super snel geleverd (binnen 24 uur) zeker een aanrader.

• Mariska Benedict

Prima levering.

• Hoe beoordeel je Kelders Kooien BV?

• Aldrich Troeman
    Geverifieerde klant van Kelders Kooien BV

Top kwaliteit producten al een grote bench gekocht echt super top producten daar de prijzen zijn ook goed

• Isabelle Floree

Snelle service

• Annemarie Wolfert

Ontzettend fijn geholpen!!

• Jan
    Geverifieerde klant van Kelders Kooien BV

Mooie en stevige bench. Goede chat met een medewerker gehad hoe e.e.a in elkaar te zetten.

• Rob

Goede prijsen en service

• MARCEL GERRITSEN WEUSTINK

Degelijk solide hok
    Makkelijk te monteren
    Webpagina laat nog wat te wensen over voor bestelling. Dit kan beter maar doet niets af van de kwaliteit of levering. Ik had problemen met vinden nuiste rubbeeen mat op de pagina.
    Wel wat prijzig…
    Verder top product

• willy vangerven

mooi netjes afgewerkt materiaal

• JK
    Geverifieerde klant van Kelders Kooien BV

Snelle goede service en top producten

• Walter
    Geverifieerde klant van Kelders Kooien BV

Hondenbench inclusief toebehoren gekocht. Kwaliteit is goed. De verkoper was erg behulpzaam en aardig. Wat ons erg tegenviel was dat we net 2 dagen te laat waren om te profiteren van de 20% korting die de week ervoor gold op het gehele assortiment, en we een resoluut NEE kregen op onze vraag of we nog enigszins konden profiteren van deze korting. Met een uitgave van 600 euro had dit best gemogen. In dat geval waren we vaste klant geworden, en nu niet.

Antwoord van Kelders Kooien BV

Beste Walter, op kelderskooien.nl hebben wij nog nooit een 20% kortings actie gehad. Mochten er aanbiedingen zijn, dan is dit uiteraard alleen geldig tijdens de aanbiedingsperiode.

• Stine
    Geverifieerde klant van Kelders Kooien BV

Onze nieuwe bench bestelden we pas 's middags maar we hebben hem toch stipt de volgende dag ontvangen en daar waren we heel blij mee! De producten zijn van topkwaliteit.

• Jacques Joosten
    Geverifieerde klant van Kelders Kooien BV

Wij zochten een bench die in onze Toyota RAV hybride past. Via de auto/bench zoekfunctie is dit prima gelukt. Kwalitatief een uitstekend product. Kortom: een zeer tevreden klant!

• Tim
    Geverifieerde klant van Kelders Kooien BV

Supersnelle service. Een onderdeel zat niet in de verpakking en werd snel alsnog opgestuurd

• Dennis B

Goede service. Komen afspraken na

• Annette
    Geverifieerde klant van Kelders Kooien BV

goede service. Na een kapotte voerbox zonder problemen nieuwe geleverd! Ook een goede prijs

• Jeroen van Waes
    Geverifieerde klant van Kelders Kooien BV

Top kwaliteit bench voor in de auto. Kost wat maar dan heb je ook wat.

• C.F Rintjema

Zonde dat er geen Black Friday was
    Voor de rest TOP

• Robbert
    Geverifieerde klant van Kelders Kooien BV

Konden ter plekke even passen in de auto en kijken of de bench groot genoeg was voor de hond. prima service

• kris vergeylen
    Geverifieerde klant van Kelders Kooien BV

Top service voor een mooie prijs