Keramische tafels

Keramische tafels

Keramische Tafels heeft naast een breed aanbod keramische eettafels ook de mooiste salontafels, zuilen, sidetables en bijzettafels.
Filter 279 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 190 met beschrijving

• Nihal Akbulut
    Geverifieerde klant van Keramische tafels

Goed geholpen bij de bestelling! Daarnaast superkwaliteit! Ben ontzettend tevreden over het resultaat!

Antwoord van Keramische tafels

Hi Nihal, super bedankt voor de mooie review. We wensen je veel tafel plezier!

• Peter en Amiek

Top service erg blij met de 2e tafel 😉

Antwoord van Keramische tafels

Hi Peter en Amiek, ontzettend bedankt voor de vijfsterren review. We vinden het erg leuk dat jullie de bestelling weer bij ons geplaatst hebben en wensen jullie nog veel plezier met de salontafel!

• Hoe beoordeel je Keramische tafels?

• Tomas Raes
    Geverifieerde klant van Keramische tafels

Mijn tafel werd geleverd en geen nieuwe bestelling geplaatst
    Aangezien er geen reply mogelijk is is dot de enige manier om jullie aandacht te trekken

Beste Christine,

We hebben al telefonisch contact gehad, maar ook even hier een reactie. Afgelopen weekend is de eettafel geleverd, na levering ronden wij de bestelling af in ons systeem en krijgt de klant een email. Dit houdt niet in dat de bestelling nogmaals geplaatst is. Deze automatische e-mails uit ons systeem worden vanuit een noreply emailadres verstuurd en dit mailtje kan dus niet beantwoord worden. Doet iemand dit wel dan ontvangen zij weer een automatisch bericht dat zij gereageerd hebben naar een noreply e-mailadres en dat deze mailtjes niet bij ons aankomen.

We zullen kijken met onze IT of we de email bij het afronden van een bestelling duidelijker kunnen maken. Gelukkig bent u tevreden met de eettafel die wij geleverd hebben en zouden dan ook willen vragen of u uw review wilt aanpassen?

• Yz
    Geverifieerde klant van Keramische tafels

Vriendelijk, mooie producten, goede after sales. Zeer tevreden, was bij de leverancier een leveringsprobleem, opgelost door een tijdelijke oplossing.

Antwoord van Keramische tafels

Goedemiddag, ontzettend bedankt voor de mooie review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de bestelling en de afhandeling daarvan. Wij wensen u nog veel plezier met de tafels!

• Marieke Van der Kaaden
    Geverifieerde klant van Keramische tafels

Zelden zo’n leuk, meedenkend service en klantgericht bedrijf meegemaakt! Het ronde tafelblad moest mee op het autodak naar het buitenland. Er was een kant en klaar frame op maat gemaakt en terplekke nog wat extra ‘Rembeveiliging’ getimmerd. Klasse. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen! Mooi spul!

Antwoord van Keramische tafels

Hi Marieke, ontzettend bedankt voor deze mooie review. We zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u nog heel veel plezier met de eettafel!

• Mia Pluk
    Geverifieerde klant van Keramische tafels

Super service en meedenken. Fantastisch mooie tafel en betaalbaar voor de kwaliteit.

Antwoord van Keramische tafels

Hi Mia, hartstikke bedankt voor de mooie review. Wij wensen je nog veel plezier met de eettafel!

• Lilly Yao Hong Guo
    Geverifieerde klant van Keramische tafels

Snel aflevering en top service!!

Antwoord van Keramische tafels

Hi Lily, ontzettend bedankt voor de mooie review. Veel plezier met de salontafels!

• Voeten
    Geverifieerde klant van Keramische tafels

Zeer handige website, zeer goede en vlotte communicatie, bezoek aan showroom was ook heel fijn en met goede begeleiding. Levering ook top verlopen. Als je een keramische tafel wil aanschaffen, is dit the place to be!

Antwoord van Keramische tafels

Goedemiddag, heel erg bedankt voor de mooie review. We zijn erg blij om te horen dat alles naar wens is verlopen en wensen je nog heel veel plezier met de eettafel!

• Michelle
    Geverifieerde klant van Keramische tafels

Er is goed met ons meegedacht in de zaak, waardoor we uiteindelijk super tevreden zijn met onze tafel. Omdat wij eerst een hele andere vorm en tafelblad in gedachten hadden, is ons in de avond nog wat informatie toegestuurd met de juiste linkjes. Ons werd aangegeven dat als wij de tafel op tijd bestelden er werd geprobeerd deze nog voor de kerst te leveren (ondanks de geschatte levertijd langer duurde). De belofte is ruim op tijd nagekomen! Het proces van het bekijken van de tafels tot aan het bestellen en in goede orde ontvangen ging gemakkelijk, zonder teleurstellingen en met goede communicatie.

Antwoord van Keramische tafels

Goedemiddag Michelle, hartstikke bedankt voor de mooie review. Wij proberen altijd de beste service te leveren en met de klant mee te denken. Leuk om te horen dat jullie zo tevreden zijn. Wij wensen je nog veel plezier met de eettafel!

• Zuhal Bildirici- Anik
    Geverifieerde klant van Keramische tafels

Ik heb een salontafel bij keramische tafels gekocht. Ik was er zo blij mee dat ik ook een eettafel bij hun kocht. Zowel de service als de kwaliteit zijn uitstekend.

Antwoord van Keramische tafels

Hi Zuhal, heel erg bedankt voor de mooie review en de tweede bestelling. We vinden het erg leuk om te horen dat u zo tevreden bent over onze producten en de service. Wij wensen u nog heel veel plezier met de eettafel!

• Yvonne van Norel
    Geverifieerde klant van Keramische tafels

De tafel is netjes afgeleverd en op zijn plaats gezet en past mooi in het geheel. Hij is niet te groot en niet te klein. De levering was eerder dan ik hard verwacht.

Antwoord van Keramische tafels

Hi Yvonne, super bedankt voor de mooie review. Wij wensen je heel veel plezier met de eettafel!

• J Vuik
    Geverifieerde klant van Keramische tafels

Prima service en mooie tafels.

Antwoord van Keramische tafels

Goedemiddag, hartstikke bedankt voor de mooie review. Wij wensen je heel veel plezier met de salontafel!

• Marieke
    Geverifieerde klant van Keramische tafels

Mooie salontafel, goede kwaliteit!
    Prima service!

Antwoord van Keramische tafels

Hi Marieke, hartstikke bedankt voor de mooie review. Heel veel plezier met de salontafel!

• Hans Marian Meijer
    Geverifieerde klant van Keramische tafels

Geweldige service, werden ruim op tijd op de hoogte gesteld dat het onderstel niet aan de kwaliteitseisen voldeed en daarom niet op de afgesproken datum werd geleverd. 2 wk later kwam de tafel perfect in orde op het afgesproken tijdstip bij ons thuis

Antwoord van Keramische tafels

Hi Hans, heel erg bedankt voor de mooie review. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service. Wij vonden het erg leuk om de tafel op maat te mogen maken en wensen u nog veel plezier met de bestelling!

• Cees
    Review voor Keramische tafels

Geweldig geholpen door Sophie bij aankoop Keramische tafels. Ook de planning Dennis en de andere medewerkers verdienen een pluim. Ze komen hun beloftes na en leveren de tafels keurig af. Het is zeer zeker een zaak om aan te bevelen bij kopenbvan nieuwe tafels, salontafels etc. Een grote pluim van mij voor de inzet.

Antwoord van Keramische tafels

Hi Cees, bedankt voor de geweldige review. Goed om te horen dat alles volgens wens is verlopen. Heel veel plezier met de tafels!

• Jacob Van Trigt
    Geverifieerde klant van Keramische tafels

Goede service, je krijgt wat je koopt en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Antwoord van Keramische tafels

Hi Jacob, hartstikke bedankt voor de mooie review. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de service en wensen u nog veel plezier met de eettafel!

• Fatima Jabri

Goede kwaliteit en service

Antwoord van Keramische tafels

Hi Fatima, fijn om te horen dat de salon tafel en service positief ontvangen zijn. Wij wensen je nog veel plezier met de bestelling!

• Nick Cheung
    Geverifieerde klant van Keramische tafels

Keramischetafels.nl heeft mijn verwachtingen overtroffen. De klantenservice was vriendelijk en informatief. De levering was punctueel, met professionele bezorgers die de tafel zorgvuldig plaatsten. De kwaliteit van de tafel is uitstekend, precies zoals op de website. Kortom, een betrouwbare service die ik zeker aanbeveel. Ik ben een tevreden klant en overweeg in de toekomst weer bij hen te bestellen.

Antwoord van Keramische tafels

Hi Nick, bedankt voor de geweldige review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen je veel plezier met de tafel en stoelen en hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn.

• Eelco Dijk

prima service

Antwoord van Keramische tafels

Hartstikke bedankt Eelco voor je 5 sterren review! Veel plezier met je bestelling.

• Fred La Bree
    Geverifieerde klant van Keramische tafels

Goede Service en afspraken bezorging.

Antwoord van Keramische tafels

Bedankt Fred voor je mooie review en goed om te lezen dat onze service goed is bevallen!