Kerstbomen Thuisbezorgd

Kerstbomen Thuisbezorgd

Wij (Thomas & Jannick Schütz) zijn de trotse eigenaren van kerstbomenthuisbezorgd.nl. Wij bezorgen sinds 2018 kerstbomen gratis aan huis. Sinds 2019 doen wij dit door heel Nederland. Dit doen wij met een mooi team bestaande uit ca. 25 jonge enthousiaste medewerkers.
9,9

• Ron
    Review voor Kerstbomen Thuisbezorgd

Dit jaar voor het eerst een boom besteld en wij zijn er ontzettend tevreden over. Werkelijk een prachtige boom! Afmeting klopte exact, super vriendelijke bezorger, zelf bezorgdag bepaald. Valt nauwelijks uit. Wat een geweldige shop! Ik kan het iedereen aanraden om hier te bestellen, zó makkelijk. Bedankt en hele fijne feestdagen!

• Patrick
    Review voor Kerstbomen Thuisbezorgd

Mooie volle boom, prima geleverd volgens afspraak. Netjes binnen gebracht naar de plek.
    In het begin had ik zelf een fout gemaakt door hem met een kruis (standaard) te bestellen terwijl dat niet nodig was. Na contact opgenomen te hebben, is dit netjes hersteld en hebben we ook het geld voor dit teruggekregen.

• Hoe beoordeel je Kerstbomen Thuisbezorgd?

• Brigitte
    Review voor Kerstbomen Thuisbezorgd

Prachtige, frisse en volle boom.
    Netjes op tijd afgeleverd!
    Vriendelijke bezorgster.

• Marjolein
    Review voor Kerstbomen Thuisbezorgd

Voor 3de jaar op rij een prachtige boom. De levering is niet altijd binnen de aangegeven tijd maar door de track en trace kan je zien waar ze zijn en inschatten hoe lang het nog duurt. Ook dit jaar weer bedankt voor de bezorging en mooie boom. Tot volgend jaar

• Marie
    Review voor Kerstbomen Thuisbezorgd

Goede service ook als iets verkeerd gaat.
    Daarom zal ik volgend jaar weer bestellen.
    Een aanrader

• Annelie
    Review voor Kerstbomen Thuisbezorgd

Een heel mooie boom, netjes thuis bezorgd en prima communicatie & service!

• Elise
    Review voor Kerstbomen Thuisbezorgd

Prachtige boom gekregen. Goede communicatie over het tijdstip van bezorging.

• Elif Dogan
    Review voor Kerstbomen Thuisbezorgd

Wat een snelle service! Ik had de boom de volgende dag al thuis (zondag besteld maandag binnen). Het was even spannend omdat je de boom natuurlijk niet zelf uitkiest. Maaar wat een prachtige volle boom. Volgend jaar bestel ik 100% weer bij jullie

• Johan
    Review voor Kerstbomen Thuisbezorgd

01 December voor de tweede keer een nordmann besteld en ontvangen. Geweldige levering en wederom een superboom net als 2022. Bedankt en fijne feestdagen.

• Frank
    Review voor Kerstbomen Thuisbezorgd

Prachtige Nordmann kerstboom besteld voor op ons kantoor. Snel geleverd, mooi binnen werkuren. Erg handig dat de bezorger live gevolgd kon worden! De bezorger was ook zeer vriendelijk en enthousiast! Al met al een top ervaring! Op naar een mooie kerst!

• Peter
    Review voor Kerstbomen Thuisbezorgd

Mooie kerstboom en levering volgens Track&Trace was zeer makkelijk

• Natasja
    Review voor Kerstbomen Thuisbezorgd

Super goede service en daadwerkelijk een schitterende boom. Kost een paar centen, maar dan heb je dus wel echt een he-le-mooie-boom! Ook de EasyFix standaard is perfect. Een zeer tevreden klant, dankjulliewel!

• Roxanne
    Review voor Kerstbomen Thuisbezorgd

Mooie kerstboom, handige levering met live locatie