Keukeninbouwcenter B.V

Keukeninbouwcenter B.V

Wij zijn een winkel met showroom en een
webwinkel. Wij verkopen inbouwapparatuur van
alle bekende merken en tevens hebben wij een
Smegstore.

• Klaasje Reurink
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

Topservice. Het ging door een fout bij het transportbedrijf helemaal mis met de levering. 1 mail naar het bedrijf was voldoende. Dankzij de inzet van Ivo is alles naar tevredenheid opgelost. Ik werd keurig op de hoogte gehouden van de vorderingen.
    Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

• Richard
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

Duidelijke en snelle reactie op een vraag van mij via "laat een bericht achter" op de website, daarna gelijk besteld en een gewenste leverdatum opgegeven.
    Dit goed en duidelijk nagekomen, chauffeur heeft netjes gebeld toen er niemand thuis was maar dat was al snel opgelost.

bedankt voor de service !

• Hoe beoordeel je Keukeninbouwcenter B.V?

• Lisette
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

Ze bieden een uitstekende service en zijn er echt voor de klant. Ze denken goed met je mee en komen hun afspraken na.

• Steven
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

Alleen de bezorging was, hoewel tijdig, onder de maat. De bezorger zette de zware combioven voor mijn deur en wilde niet helpen drie eter verder in de gang te zetten. Ik ben alleenstaand, 71 jaar en kan jiet tillen.

• Dick
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

Snelle reactie op vragen en een mooi aanbod gekregen.

• Ronald
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

Goede prijzen en ook zeer goede service. Je kan ze gewoon bellen met vragen en ze hebben inhoudelijk verstand van zaken. ook voor aflevering inplannen wordt je gebeld.

• Franky VanSemmertier
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

Wat een perfecte opvolging en service geeft dit bedrijf. Uitzonderlijk om zo goed en vriendelijk behandeldwat een perfecte opvolging en service geeft dit bedrijf. Uitzonderlijk om zo goed en vriendelijk behandeld te worden door deze mensen. Kan men in Nederland en zeker in België
    Een voorbeeld aan nemen, bedankt.

• Karin
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

Super aardige mensen, snelle levering ook de chauffeur was erg aardig. Product goed verpakt.
    Super fijn bedrijf ik zou het echt iedereen aanraden.

• struijk

geweldig
    De bezorger was heel vriendelijk
    echt super

• I. de Brouwer
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

Na bijna 3 jaar is onze Siemens combi oven kapot. Het apparaat doet helemaal niets meer. De fabrieksgarantie is verlopen maar de wettelijke garantie niet. De medewerker van het bedrijf reageert erg bot en verwijst ons meteen naar Siemens. Dit bedrijf is volgens hem een internetbedrijf dat alleen levert en dus geen service bied. Alleen een botte en zeer ongeïnteresseerde reactie.