Keukeninbouwcenter B.V

Keukeninbouwcenter B.V

Wij zijn een winkel met showroom en een
webwinkel. Wij verkopen inbouwapparatuur van
alle bekende merken en tevens hebben wij een
Smegstore.

• Roy
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

Goeie service en mooie prijs! Zeker een aanrader. Volgende keer ga ik hier weer bestellen.

• Annemie
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

Goede service, geweldige en snelle communicatie. Prachtige prijs tov België. Snelle levering. Vriendelijke bezorger.

• Hoe beoordeel je Keukeninbouwcenter B.V?

• NDB
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

We hadden een nieuwe oven op het oog. Bij keukeninbouwcenter stond er dat we een prijs aanvraag moesten doen. We kregen hier zeer snel antwoord op. De prijs was ook de laagste die ik vond. Na bevestiging heeft het ongeveer 3 werkdagen geduurd voor het product binnen was van de fabriek. Na vriendelijke telefoon hadden we vlot een afleverdag. Aflevering zelf liep vlot. Zeer tevreden

• Jeroen
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

Behulpzame servicegerichte medewerker en snelle levering.

• Van den Tillaart
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

Super goede service!! Heel fijn bedrijf!

• Ineke
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

Voordat ik bestelde even telefonisch contact gehad. Prima geholpen en gelijk besteld

• JHB
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

Scherpe prijs en een hele goede service. Er wordt goed met je meegedacht en advies gegeven. Nogmaals bedankt!

• juliette

top service

• Anouk
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

Goed advies via telefoon, zeer vriendelijke en behulpzame medewerker met goede kennis van de producten.

• Rudi
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

Zeer scherpe prijzen en perfecte service. Knap werk.

• Fam. Lanphen
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

Hele scherpe prijs voor inductiekookplaat. Telefonisch goed bereikbaar en goed te woord gestaan. Order netjes afgewikkeld. Op de dag van verzending bedachten we dat wij ook een Quooker wilden bestellen. Gebeld, en kon nog met dezelfde levering mee. Alles keurig afgeleverd op beloofde leverdatum door een vriendelijke chauffeur.

• Jan
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

Quooker besteld, erg snel geleverd. De Quooker had een fabricagefout waar Keukeninbouwcenter.nl niks aan kon doen. Toch hebben zij, vooruitlopend op antwoord van Quooker, de kraan kostenloos vervangen. Wat een TOP service! Keuken nodig? Deze mannen bellen! Aanrader!!

• Ed
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

Fijn bedrijf. Goede communicatie. Prijs / kwaliteit is prima in orde. Alles verliep heel soepel.

• walter
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

Alles is zeer vlot verlopen top

• Jean
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

Snelle levering, hele goede prijs.

• DV
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

Snelle en vriendelijke communicatie en de beste prijs voor inbouwapparatuur! Kreeg zelfs het nieuwe model voor de prijs van het uitlopende model dat iets goedkoper was. Aanrader!

• Joyce J
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

SUPER tevreden! Een bedrijf dat echt nog moeite doet voor de klanten, en zijn ook heel vriendelijk in hun communicatie. En daarbovenop zijn ze ook nog eens de goedkoopste, dus kan het alleen maar aanraden!

• Frank
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

Hele fijne contacten en een zeer goede afhandeling van mijn aankoop. Top.

• Mar
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

Supertevreden over de service. Ik werd gebeld over de afleverdatum en ze hebben er alles aan gedaan om op de voorkeursdag te leveren. Ook de communicatie met de transportdienst verliep zeer goed. Dikke aanrader!

• Harry
    Review voor Keukeninbouwcenter B.V

Snelle levering van onze nieuwe Bosch kookplaat. Na inbouwen bleek slechts de rechter helft van de kookplaat te functioneren. Na telefonisch contact met de technische man van het Keukeninbouwcenter BV kon ik al snel een 2-fasen aansluitfout uitsluiten. Daarna met de Bosch Servicedienst contact gezocht, die er al snel achter kwam dat een stekkertje in de kookplaat niet goed zat. Nu werkt de kookplaat weer prima, en alle lof voor de snelle service van het Keukeninbouwcenter. Volgende keer ga ik weer hier bestellen.