Khadi Nederland

Khadi Nederland

Khadi natural cosmetics is vandaag de dag een bedrijf dat kan terugkijken op een lange geschiedenis. We hebben ons assortiment voortdurend uitgebreid en zijn er trots op dat we unieke, ayurvedische natuurlijke cosmetica produceren. Onze geschiedenis wordt gekenmerkt door passie, traditionele geneeskunst en de liefde voor India. Duik in onze wereld!

• M
    Geverifieerde klant van Khadi Nederland

Geweldige service en snelle bezorging!

• Jolanta Senele
    Geverifieerde klant van Khadi Nederland

Snelle levering, mooie producten en goede prijs.

• Hoe beoordeel je Khadi Nederland?

• Siglinde Winkler
    Geverifieerde klant van Khadi Nederland

Overzichtelijke bestelprocedure, duidelijke en juiste info over levering, snelle levering

• Rozemarijn
    Geverifieerde klant van Khadi Nederland

Na jaren van chemische haarkleuring gebruikt te hebben ben ik erg blij met dit natuurlijke merk. Mijn haar sloeg niet groen uit op de vervaagde resten die nog in mijn haar zitten want daar was ik erg bang voor. De kleur is prachtig.
    De handschoentjes die bij het verfpoeder zaten zijn niet zo fijn. Ze krullen op en dan zitten je handen onder de hennapasta. Ik ga hiervoor steeds dezelfde eigen huishoud handschoenen gebruiken, dus is simpel op te lossen. Dat de pasta 2 uur moet intrekken vind ik prettig. Meteen een aanleiding om aan het eind van een overvolle week even een zondagochtend te beleven als een rustige beauty ochtend. Op de tweede dag de haarolie gebruikt als kleurfixeering. Deze ruikt prettig en is beslist niet vet. Na contact met Khadi gemerkt dat zij nog verder werken aan een nog beter eindproduct inzake de gebruikshandleiding.

• Eva de Paz
    Geverifieerde klant van Khadi Nederland

Snel en ecologisch verpakking.

• J. van Noort

Snel geleverd

• Junia M. de Abreu Dias
    Geverifieerde klant van Khadi Nederland

Mijn haar is helemaal blij met jullie producten!

• Sas Sannen
    Geverifieerde klant van Khadi Nederland

Mooie producten, goed geleverd en snel (2dgn)

• Ip
    Geverifieerde klant van Khadi Nederland

Snelle levering en tevreden over haarverf

• Chequita Ashruf

• snz
    Geverifieerde klant van Khadi Nederland

Snelle Levering, de geur is wat minder en het geeft ook best wel af de eerste 24 tot 48 uur na het wassen trekt het weg. wel mooie kleur.

• Sanneke Kop
    Geverifieerde klant van Khadi Nederland

Snelle levering en shampoo ruikt heerlijk. Haar voelt zacht. Haarverf heb ik nog niet geprobeerd.

• Petra Kruijver
    Geverifieerde klant van Khadi Nederland

Ik moet de bestelling beoordelen voordat ik het heb ontvangen. Waarschijnlijk komt de bestelling volgende week. De vorige keer duurde het ook wat langer. Dat vind ik niet erg. Wel de hoeveelheid aan verpakkingsmateriaal. Ik ben wel heel tevreden over de Khadi haarverf. Mijn haar glanst en voelt heerlijk aan. En de kleuren zijn heel mooi.