Khushi Jewels & Your Princess Kindersieraden

Khushi Jewels & Your Princess Kindersieraden

Khushi Jewels damessieraden voor trendy, luxe en betaalbare sieraden van echt zilver. Bent u opzoek naar een prachtige ketting, ring, oorbellen, charm bedels of armband bekijk onze collectie. De sieraden zijn gemaakt van echt zilver en soms gecombineerd met bijzondere materialen als edelstenen, hout of parels.

Your Princess kindersieraden, voor onze kleine Prinsessen. Voor elk meisje hebben wij een passend sieraad. Houdt ze van dieren, bloemen, cupcakes of symbolen Your Princess kindersieraden heeft het allemaal. De sieraden zijn gemaakt van echt zilver, maar ook betaalbaar. Your Princess kindersieraden heeft sieraden in vrolijke kleuren maar ook prachtige zilvere ontwerpen. Bekijk de collectie van Your Princess en u begrijpt wat wij bedoelen.

Lidmaatschap per 09-02-2020 stopgezet

8,5

• Jiry Struyck
    Geverifieerde klant van Khushi Jewels & Your Princess Kindersieraden

Lange levertijd en de vullingen en steentje uit de ring vielen er na een week al uit... mn dochter zwaar verdrietig

• Karin Verheul
    Geverifieerde klant van Khushi Jewels & Your Princess Kindersieraden

Prima service!

• Natascha Knorth
    Review voor Khushi Jewels & Your Princess Kindersieraden

Super snelle levering en mooie oorbellen

• roelie blokzijl
    Review voor Khushi Jewels & Your Princess Kindersieraden

Heel erg tevreden! Super blij mee en gelijk de dag erna ontvangen

• Willemien de Jong
    Review voor Khushi Jewels & Your Princess Kindersieraden

Mooie sieraden ,netjes verpakt .

• Truus van kleef
    Review voor Khushi Jewels & Your Princess Kindersieraden

Mooie site, snelle levering , mooi product en bovendien een correct en snel antwoord bij eventuele vragen.

• D. Benjamins
    Review voor Khushi Jewels & Your Princess Kindersieraden

Veel keus, leuke prijzen en goede levering. Kinderoorbellen mooi verpakt in een doosje, netjes....goed tevreden.

• Marijke
    Review voor Khushi Jewels & Your Princess Kindersieraden

Oorbellen besteld voor mijn dochtertje. Ze zijn prachtig. De levering was goed.