Kids Wonen
Kids Wonen maakt houten kindermeubeltjes en houten speelgoed in haar eigen atelier in Eindhoven. Via deze website verkoopt Kids Wonen kinderwinkel online deze artikelen. Klanten kunnen de houten kindermeubeltjes en houten speelgoed door Kids Wonen laten personaliseren. Onze kinderen willen we warmte en geborgenheid geven. Door handgemaakte en gepersonaliseerde houten kindermeubeltjes en houten speelgoed van Kids Wonen aan te bieden wil Kids Wonen daaraan bijdragen.
9,0

• Valerie
    Review voor Kids Wonen

Ik heb een bankje besteld voor onze dochter, na mijn wensen te hebben besproken kreeg ik een foto van het eind resultaat en wauw die mocht er zijn ! Helaas na een aantal dagen het bankje nog niet in huis bleek er een probleem te zijn bij de bezorging ( bezorgdienst was het pakket kwijt geraakt) wat vervelend maar zonder enige moeite begon Nancy aan een nieuw bankje die ik zojuist heb ontvangen en weer een prachtig bankje !
    Nancy bedankt voor je mooie product en voor de klantvriendelijke service toen het 1e bankje niet geleverd kon worden !
    Dit is een bedrijf waar de klanttevredenheid en klantgericht op 1 komen !
    Zodra ons kleine meisje op het bankje kan gaan zitten sturen wij de foto’s daarvan door.
    Nancy bedankt en ga zo door met jou mooie bedrijf en het maken van deze mooie producten !

Antwoord van Kids Wonen

Hallo Valerie,
    Heel graag gedaan. Fijn dat je zo geduldig erop hebt gewacht. ☺️

• Saskia
    Review voor Kids Wonen

Ik heb hier een maatwerk speeltafeltje besteld. Nancy is erg vriendelijk en het contact is per email verlopen. Uiteindelijk bleken de details in afwerking niet helemaal wat ik ervan verwacht had, maar dit is keurig opgelost. Ook al betreft het maatwerk, de garantie en service van dit bedrijf is uitstekend. Mocht je details erg belangrijk vinden en hier invloed op willen hebben, bespreek dan de manier van montage en afwerking vooraf.

Antwoord van Kids Wonen

Fijn dat we het konden oplossen. Veel speelplezier.

• Hoe beoordeel je Kids Wonen?