KidsLuxury

KidsLuxury

Wij verkopen baby- en kinderaccessoires. Elk product selecteren wij met passie en liefde. Daarnaast bieden wij ook de mogelijkheid om een groot deel van onze collectie te personaliseren met prachtig borduurwerk en print.
9,5
3.230 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 3220 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1459 met beschrijving

Aantal sterren

Taal

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Esther Katalanc
    Geverifieerde klant van KidsLuxury

    Ik had de bestelling snel nodig en het duurde meer dan 1,5 week tot ik het zou ontvangen, terwijl op de site heel wat anders staat weergegeven. Zelf moest ik er elke keer achteraan.

    Antwoord van KidsLuxury

    Goedemiddag Esther,

    Wat jammer om te zien dat jij ons nu met een 1 beoordeeld nadat wij je zo goed mogelijk hebben proberen te helpen en zelfs 2 keer een pakketje hebben nagestuurd.

    Jouw bestelling was binnen 2 werkdagen verzonden zoals vermeld was op de website. Nadat je afgelopen week contact met ons opnam dat jouw pakketje niet geleverd was hebben wij 9 juli eind van de dag aangeboden het pakketje nogmaals te versturen. Wij hadden aangegeven dat die dag de pakketjes al waren afgehaald en dat het pakketje 10 juli afgehaald zou worden door DHL.
    Helaas was er weer vertraging bij DHL in de traceercode waar wij helaas geen invloed op hebben. Wij hebben dit nog niet eerder meegemaakt 2 keer achter elkaar en wij kunnen helaas ook niet alle traceercodes van onze klanten in de gaten houden.
    Je hebt toen 11 juli weer contact met ons opgenomen aangezien het 2e pakketje nog niet geleverd was.

    Wij hebben toen aangeboden je geld terug te betalen aangezien wij helaas ook niks aan de vertragingen bij DHL konden doen en dit normaal gesproken ook niet zo ervaren met DHL.

    Je gaf toen aan dat je wel graag de producten wil ontvangen via een ander verzendbedrijf. Wij hebben toen een 3e pakketje verstuurd via DPD. Dit pakketje en het pakketje van DHL zijn beide de volgende dag 12 juli geleverd.

    15 juli heb ons gemaild dat je de gehele bestelling wil retourneren waarop wij ook per mail geantwoord hebben met de informatie.

    WIj begrijpen dat het vervelend is dat het eerste pakketje van DHL zoek is geraakt, maar wij hebben er alles aan gedaan om je zo goed mogelijk te helpen.
    Wij vinden het jammer om te zien dat jij dit anders ervaren hebt.

  • Shirley Boeken
    Geverifieerde klant van KidsLuxury

    Geweldige artikelen en super snel geleverd. Zoek je iets voor baby’s ,maakt niet uit wat het is zeker hier te vinden.

  • Hoe beoordeel je KidsLuxury?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Sasha Boateng
    Geverifieerde klant van KidsLuxury

    Beautiful 😍

  • Anja .
    Geverifieerde klant van KidsLuxury

    Goede service,mooie producten snelle levering

  • Patricia Hillgärtner
    Geverifieerde klant van KidsLuxury

    Schnelle Lieferung, tolle Aktion, super Qualität und schön verpackt :)

  • Meng
    Geverifieerde klant van KidsLuxury

    Etwas Besonderes nur bei euch bekommen
    ...bitte weiter so

  • Marie-Rose Dierckx
    Geverifieerde klant van KidsLuxury

    Mijn bestelling heeft er zeer lang over gedaan eer het bij mij was. Ook mede door dpd die het op een fout adres heeft trachten te bezorgen terwijl ik gewoon thuis was. en de dag erna pas kon gaan afhalen op een afhaalpunt.

  • Rowan
    Geverifieerde klant van KidsLuxury

    Goede service

  • Vicky R
    Geverifieerde klant van KidsLuxury

    Beetje jammer dat ik €6,95 verzendkosten heb moeten betalen voor een klein mini mutsje dat ik in een envelope door de brievenbus heb ontvangen. Het mutsje is overigens wel mooi.

    Antwoord van KidsLuxury

    Goedenavond Vicky,

    Wat jammer om te zien dat wij een beoordeling met 2 sterren ontvangen vanwege de verzendkosten.
    Wij vinden het ook erg vervelend dat wij onze verzendkosten hebben moeten verhogen, voorheen waren deze lager.
    Door de verhoogde verzendkosten vanuit de verzendbedrijven, de extra kosten die wij moeten betalen voor het afhalen van de pakketten, de verhoogde kosten van het doosje en andere verpakkingskosten kunnen wij traceerbare pakketten helaas niet meer voor een lagere prijs verzenden.

    Wij vermelden de verzendkosten op de website en bij het afrekenen waardoor er duidelijkheid is over de kosten die bij het product komen.
    Wanneer het voor ons weer haalbaar is om onze producten te verzenden voor lagere prijzen zullen wij dit zeker doen.
    Hopelijk heb je veel plezier van het mutsje!

    Bij vragen horen wij het graag nog.

  • Suzan peters
    Geverifieerde klant van KidsLuxury

    Ik vond het best lang duren voordat ik mijn bestelling heb ontvangen. Ik vond het ook een erg duur mustje en zeker omdat het erg klein is. Voor mij nooit meer..

    Antwoord van KidsLuxury

    Goedenavond Suzan,

    Vervelend om te lezen dat jouw bestelling lang onderweg is geweest. Ik zie helaas dat jouw bestelling van zaterdag pas donderdag geleverd is. Helaas worden er in het weekend geen bestelling bij ons afgehaald maar de bestelling had wel dinsdag of woensdag bij je afgeleverd moeten worden i.p.v. donderdag. Wij zullen hierover een klacht in dienen bij DHL.
    Je geeft hier aan dat het mutsje erg klein is, ik zie dat je een geboorte mutsje besteld hebt. Deze is geschikt vanaf de geboorte tot c.a. 3 maanden. De mutsjes zijn elastisch en horen normaal gesproken altijd te passen bij een newborn baby. Mocht dit niet zo zijn en er sprake zijn van een productiefout horen wij het graag!
    Fijne avond!

  • Eva Cagnie
    Geverifieerde klant van KidsLuxury

    Zeer fijne kledij! Mooi verpakt!

  • Resie Kamphuis
    Geverifieerde klant van KidsLuxury

    Prachtig ingepakt

  • Nataliia Pak
    Geverifieerde klant van KidsLuxury

    Habe keine Waren bekommen! DPD link für die Verfolgung war ganze Zeit ohne Bewegung, Stand Lieferzeit 1-3Werkstage, nach einer Woche habe ich Nix. Das sollte ein Geschenk für die Nichte zur Taufe sein. Bin enttäuscht. Obwohl auf Internetseite sah recht gut aus.
    Retour auf jeden Fall.

    Antwoord van KidsLuxury

    Guten Morgen,

    Danke für die Bestellung. Es ist schade, hier zu lesen, dass Sie das Paket nicht erhalten haben und sich nicht direkt an uns gewandt haben, damit wir Ihnen schneller helfen können.

    Sie haben die Bestellung am Freitagnachmittag, dem 29. Dezember, aufgegeben.
    Leider kam es bei den Reedereien aufgrund der Silvesterschließung zu Verspätungen. Wir finden es sehr ärgerlich, dass wir in den Tracking-Informationen sehen, dass das Paket immer noch nicht zugestellt wurde. Sie können die Bestellung bei Lieferung ablehnen, damit sie an uns zurückgesendet wird.
    Entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten.

  • Tamara van der Velden
    Geverifieerde klant van KidsLuxury

    De strik is zoals het plaatje aangeeft en past goed om het hoofdje van onze dochter die nu maat 62 draagt en 4 maanden oud is. Het staat super schattig!

  • Sabrina Zut
    Geverifieerde klant van KidsLuxury

    Snelle levering en het ziet er precies zo uit als op de foto’s

  • Mila Damen
    Geverifieerde klant van KidsLuxury

    Super mooi 🤩 zeer tevreden en zeer snelle bezorging. Zeker voor herhaling vatbaar. 😌

  • Kimberly Stil
    Geverifieerde klant van KidsLuxury

    Heb de handschoentjes nooit binnen gehad.. gemaild en geen reactie terug helaas.

    Antwoord van KidsLuxury

    Goedemiddag Kimberly,

    Bedankt voor de bestelling!
    Wat jammer om te horen.
    WIj hebben helaas geen email met jouw naam of email adres ontvangen.
    We zien bij de traceercode dat het pakketje retour naar ons komt.
    Zou je ons willen laten weten of je het pakketje nogmaals wil ontvangen en voor de zekerheid de adres gegevens willen controleren?
    alvast bedankt!

    graag reageren naar info@kidsluxury.nl

    Liefs Kidsluxury

  • Anouk
    Geverifieerde klant van KidsLuxury

    Fijne kwaliteit, snel geleverd, mooie producten

  • Jamie
    Geverifieerde klant van KidsLuxury

    Heel tevreden van de mutsjes zelf. Wel samenwerking met DPD eens herbekijken 💪

  • Benafsha Sharaf
    Geverifieerde klant van KidsLuxury

    Finally got my items and they are just perfect and soo cute. Can’t wait my little girl to wear those products.

    Antwoord van KidsLuxury

    Good evening,

    Sorry to hear that the package was not delivered.
    We have contacted DPD about this and hope to receive a response to their investigation as soon as possible.
    If your order is urgent, please let us know so that we can resolve this together.
    we will contact you when we reveice a response from DPD.

    Kind regards