Kidzbrand kinderkamer decoraties

Kidzbrand kinderkamer decoraties

Luxe behangstickers voor de baby- en kinderkamer. De muurdecoraties worden speciaal voor jou, aan de hand van jouw wensen, met de hand gemaakt.
Nadat jij jouw bestelling hebt geplaatst nemen wij contact op om al jouw wensen met je door te nemen en de behangsticker naar wens voor je aan te passen.
babykamer muurstickers kinderkamer

• Herma
    Review voor Kidzbrand kinderkamer decoraties

Vraag m.b.t. kleur snel beantwoord, levering binnen enkele dagen.
    Als kadootje ingepakt en in een stevige verpakking verstuurd zodat er geen kreuk is.

• Brenda
    Review voor Kidzbrand kinderkamer decoraties

Super blij met het resultaat wij hebben een tak besteld voor de babykamer. We kregen snel reactie op onze vraag en hebben goed advies gekregen voor de kleuren echt heel erg blij mee ik raad het zeker aan om hier een mooi product te bestellen het eindresultaat is fantastisch.

• Hoe beoordeel je Kidzbrand kinderkamer decoraties?

• Glenn Caers

Zeer mooi behangstickers!
    Zeer goede kwaliteit en makkelijk te bevestigen.
    Tof dat het gepersonaliseerd is op maat van de klant!

• Eveline
    Review voor Kidzbrand kinderkamer decoraties

Wederom behang besteld voor onze babykamer. Persoonlijke aandacht en goede begeleiding. Ruime keuze. Heel prettig!

Antwoord van Kidzbrand kinderkamer decoraties

Bedankt voor het plaatsen van je review.
    Goed om te horen dat alles naar wens is geweest!

Groetjes Angela
    Namens Kidzbrand Kinderkamer Decoraties.

• Elisabeth de Boer
    Review voor Kidzbrand kinderkamer decoraties

Wij hebben een tak met dieren. Deze maakt de kinderkamer helemaal af.
    Er wordt meegedacht over de kleurcombinatie en welke richting de tak komt en de dieren kijken. Er worden goede instructies meegegeven. Levering is super snel. Wij zijn echt heel blij met het eindresultaat.

Bedankt voor het plaatsen van je review!
    Goed om te horen dat jullie er blij mee zijn.

Hopelijk hebben jullie er nog lang plezier van!

• E.
    Review voor Kidzbrand kinderkamer decoraties

Contact met Angela was als goed ervaren. Ze luisterde goed naar onze wensen en dat zagen wij terug in het resultaat. Wij zijn erg blij en onze kleine zal dat ook zijn! Dankjewel echt een top werk geleverd, ook heel snel!

• Tessa
    Review voor Kidzbrand kinderkamer decoraties

Wat een snelle en vriendelijke service heeft dit bedrijf. Ik was aangenaam verrast. Er werd al heel snel contact met ons opgenomen om alles door te nemen, de volgende dag ging het al op de post en ontvingen wij een prachtige muurdecoratie. Echt een aanvulling op de kinderkamer! Wij zijn er ontzettend blij mee en raden het dan ook iedereen aan. Het is echt zoveel mooier dan een normale muursticker. Het geld meer dan waard!

• Krissie Smeets
    Geverifieerde klant van Kidzbrand kinderkamer decoraties

Ontzettend blij met het eindresultaat. Er werd meegedacht in mogelijkheden met kleuren, waardoor het eindresultaat nog beter was dan van te voren verwacht.

• Fam. Hansen
    Geverifieerde klant van Kidzbrand kinderkamer decoraties

Super goede service! Snelle reactie op vragen, vriendelijke klantenservice en snelle levering. Bovendien zijn de producten echt heel mooi en van hoge kwaliteit. We hebben 2 takken met dieren en een grote boom besteld. Alles werd keurig qua kleuren met ons afgestemd, waardoor het nu echt prachtige eyecatchers zijn op de kinderkamers. Echt een aanrader en iedere cent waard! Nogmaals bedankt Angela!

Antwoord van Kidzbrand kinderkamer decoraties

Ontzettend bedankt voor het plaatsen van je ervaringen!
    Wat goed om te horen dat alles naar wens is geweest. Daar doen we het voor!
    Ik vond het heel erg leuk om deze mooie muurdecoraties voor jullie te mogen maken en ik wens jullie er nog veel plezier van.

• Melanie
    Review voor Kidzbrand kinderkamer decoraties

Super goede service! Wanneer je wilt wordt er enorm goed met je mee gedacht. Super snelle reactie op vragen en uiteindelijk een hele mooie behangsticker gekregen! Die ook nog eens snel geleverd was. Al met al een top ervaring!

Antwoord van Kidzbrand kinderkamer decoraties

Ontzettend bedankt voor het plaatsen van je review!
    Heel fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Ik wens jullie dochter nog heel veel plezier van haar mooie tak.
    Bedankt voor het vertrouwen in Kidzbrand.

• Anke Ramakers
    Geverifieerde klant van Kidzbrand kinderkamer decoraties

Uniek ontwerp, hoge kwaliteit en snelle levering!

Bedankt voor het plaatsen van je review!
    Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest.
    Ik wens je nog heel veel plezier van de mooie muurdecoratie.

• Macy van Manen
    Review voor Kidzbrand kinderkamer decoraties

Ik heb veel losse onderdelen besteld en de kleurenmix oud groen. Er werd persoonlijk contact met mij opgenomen om alle wensen vooraf te bespreken, dit vond ik erg fijn! Ik vroeg of er een extra kleur aan de kleurenmix toegevoegd kon worden, ook dit was geen probleem en ik kreeg direct een aantal opties per afbeelding opgestuurd. Angela is erg meedenkend en zeer vriendelijk. Snelle levering. Ik ben echt meer dan tevreden!

Antwoord van Kidzbrand kinderkamer decoraties

Ontzettend bedankt voor het delen van je ervaringen.
    Ik ben blij te horen dat alles naar wens is geweest.
    Bedankt voor het vertrouwen in Kidzbrand en nog veel plezier gewenst met de mooie muurdecoratie!

• Sanne van Grootheest

Snelle l

• Theo van Woerkom
    Geverifieerde klant van Kidzbrand kinderkamer decoraties

Een geweldige service en zeer snel met leveren

• Saskia Schipper
    Geverifieerde klant van Kidzbrand kinderkamer decoraties

Fijne communicatie vooraf, duidelijke gebruiksaanwijzingen en prachtig eindresultaat! We zijn er heel blij mee!!

Bedankt voor het plaatsen van je review!
    Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest.
    Nog veel plezier gewenst van de mooie muurdecoratie.

Groetjes Angela

Namens team Kidzbrand kinderkamer decoraties.

• Jan en Stephanie Andries - De Cuyper

In or