Kiekababy

Kiekababy

Kiekeboo! 👶 Welkom bij Kiekababy! Bij het uitkiezen van onder andere een kinderwagen, autostoel, kinder- en/of babybedje is er tegenwoordig ontzettend veel keuze, waardoor je af en toe door de bomen het bos niet meer ziet. Kiekababy heeft een aantal collecties samengesteld die heel leuk, trendy, eigentijds én betaalbaar zijn. Hoe fijn is dat!
Filter 36 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 21 met beschrijving

• Helma Verhulst
    Geverifieerde klant van Kiekababy

Prachtige babygym onze kleinzoon is er maar druk mee. Dik tevreden👍

• M
    Geverifieerde klant van Kiekababy

Mooie prijs en snelle levering! Super! Ondanks de verwachtte bezorgtijd van 3 weken en daarna nog een melding dat er vertraging is opgelopen, toch nog binnen een week ontvangen. Dik tevreden!!

• Hoe beoordeel je Kiekababy?

• Do Behrend
    Geverifieerde klant van Kiekababy

We hebben de producten goed ontvangen en een goede communicatie vanuit de medewerkers via e-mail

• Jeroen Nijp

Mooi spul.
    Echter behoorlijk prijzig. Het is dat we het heel graag voor onze babykamer willen.

• Daniëlle Plomp
    Geverifieerde klant van Kiekababy

Super goeie communicatie. Mijn product werd wat later geleverd ivm met mijn keuze voor kleur, dit is super netjes per mail allemaal geformuleerd. Bestelling status was prima te volgen , ook als het pakket vertraging had. De black friday actie was ook echt een hele goeie , een gratis maxi-cosi bij een kinderwagen, én dan ook nog is een gratis accessoire. De site is overigens ook heel duidelijk en overzichtelijk. Echt een aanrader !

• Angela Claus
    Geverifieerde klant van Kiekababy

Super vriendelijk en uitstekende service !!

• Elainy Cathalina
    Geverifieerde klant van Kiekababy

Fijne contact en leuke aanbiedingen

• Vincent Van der Voet

Snelle service

• Michelle Veerman

Super goede service!

• Charlie
    Geverifieerde klant van Kiekababy

Ik bestelde een kinderwagen bij Kiekababy. Mooie, overzichtelijke website en erg snelle service. Per mail keurig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Netjes verpakt en heel erg blij met de wagen!