Kiekababy

Kiekababy

Kiekeboo! 👶Bij het uitkiezen van een kinderwagen, autostoel, kinder- en/of babybedje is er tegenwoordig ontzettend veel keuze, waardoor je af en toe door de bomen het bos niet meer ziet. Kiekababy heeft een aantal collecties samengesteld die heel leuk, trendy, eigentijds én betaalbaar zijn.
8,7
Filter 76 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 40 met beschrijving

• Kateryna Larrosa
    Geverifieerde klant van Kiekababy

de kinderwagen arriveerde op tijd. Maar ze reageerden lange tijd niet op sms, ik maakte me zorgen. En er is geen telefoonnummer, dit is erg slecht

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Kiekababy

Snelle service. Goede communicatie.

• Hoe beoordeel je Kiekababy?

• Klaudia Van der Zwet
    Geverifieerde klant van Kiekababy

Goede en snelle service .

• Liza Martina
    Geverifieerde klant van Kiekababy

Levering was snel en in goeie staat prijs was ook goed bedankt .

• Kacper Bernat
    Geverifieerde klant van Kiekababy

Moest zeer lang wachten op een reactie over mijn vertraagde bestelling…

• Kelly Westra
    Geverifieerde klant van Kiekababy

Snel geleverd en van hoge kwaliteit! Erg blij met onze Anex kinderwagen.

• Ingrid Muller

Keurige bezorger.

• Randy Nkansah
    Geverifieerde klant van Kiekababy

Medewerker heeft me netjes een mailtje gestuurd dat de voorraad niet op orde was, dat is prima en waardeer ik ook.
    Product was slecht verpakt waardoor alles wat in de dozen zat vies is geworden,

Zending is wel aangekomen maar de kinderwagen die ik heb besteld was zo vies dat ik het direct naar de stomerij moest brengen en geen tijd meer had om te wachten op een nieuwe zending want dat duurde ook een weekje omdat zij de voorraad niet op orde hadden. Daarom geef ik 2 sterren.

• Karin Schiphouwer
    Geverifieerde klant van Kiekababy

Mooi cadeau en snelle levering!

• Tariq Landbrug
    Geverifieerde klant van Kiekababy

Levering ging echt snel , ziet er perfect ook uit dus nu is het wachten op de baby en laat ik jullie meer weten

• Cleide Soares
    Geverifieerde klant van Kiekababy

Op de website stond direct leverbaar, waardoor ik voor deze website had gekozen maar het was niet zo ik heb 1 week moet wachten voor mijn bestelling misschien zou het beter zijn om hierover van te voren communiceren met de klant over de beschikbaarheid van het product. Verder alles netjes geleverd en goed ingepakt, uiteindelijk blij mee.

• Fiama Rodrigues

Snelle levering.

• Feyza Simsek-Cifci
    Geverifieerde klant van Kiekababy

In december een kinderwagen besteld en nog steeds niet ontvangen. Zou binnen 2-3 werkdagen verstuurd worden.
    Ze zijn telefonisch niet te bereiken.

• Viktoriia Rusetska

• Shahinda Essaaide
    Geverifieerde klant van Kiekababy

Ik heb een klacht over mijn product waar niets mee is gedaan

• Michelle
    Geverifieerde klant van Kiekababy

Op de website stond direct leverbaar, waardoor ik voor deze website had gekozen. Ook de medewerker zei dat hij direct leverbaar was. Echter heb ik toch nog een maand moeten wachten op mijn bestelling. Dit werd niet uit hun zelf gecommuniceerd, ik heb zelf meerdere keren contact met hun opgenomen.

• Amanda
    Geverifieerde klant van Kiekababy

Wij hadden het cadeau vrij snel nodig en konden het direct afhalen. Super fijn.

• Henk Van de Graaf
    Geverifieerde klant van Kiekababy

Fantastisch bedrijf, snelle reactie bij opmerking en zeer vriendelijk

• martijn weert

Goeie winkel

• Helma Verhulst
    Geverifieerde klant van Kiekababy

Prachtige babygym onze kleinzoon is er maar druk mee. Dik tevreden👍