Kinderauto.nl

Het grootste aanbod Elektrische Kinderauto's van Nederland. Snelle levertijden, u kunt achteraf betalen, profiteert van gratis verzending vanaf € 50,00 en krijgt een gratis kenteken bij elke elektrische kinderauto.
8,4

• corne van Geel

Goede service

Dag Corne,

Dank voor je review. Veel plezier met jullie aankoop!

Team
    kinderauto.nl

• Nathalie Brand
    Geverifieerde klant van Kinderauto.nl

Mooi op tijd geleverd binnen dag zo vlak voor Sinterklaas!

Dag Nathalie,

Dank voor jullie review en veel plezier met de aankoop.

Team
    Kinderauto.nl

• Hoe beoordeel je Kinderauto.nl?

• Jaap gros
    Geverifieerde klant van Kinderauto.nl

Goeie service, snel in huis en het product voldeed aan de beschrijving

Dag Jaap,
    Dank voor de positieve review. Ik wil jullie veel plezier toewensen met de aankoop!

• Chiem
    Geverifieerde klant van Kinderauto.nl

Ontbrekende onderdeel werd netjes nageleverd. Top services

Dag Chiem,
    Dank voor je beoordeling. Ik wil jou en je kind veel plezier toewensen van je aankoop. We willen graag goede service geven aan onze klanten!
    Team kinderauto.nl

• M. Genc
    Geverifieerde klant van Kinderauto.nl

Topbedrijf. Geweldige service en komt alle beloftes na. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Antwoord van Kinderauto.nl

Bedankt voor uw positieve review. Veel plezier toegewenst met de aankoop.

• Sharon Uiterwijk
    Geverifieerde klant van Kinderauto.nl

Kleine 2 jaar geleden een BMW aangeschaft. Nu was er een onderdeel kapot. Een mailtje gestuurt. Duurde even voordat we reactie hadden. Maar kreeg een mail terug dat iemand anders de site had overgenomen. Alle begrip natuurlijk. Daarna topservice. De site was nog niet weet compleet in de lucht. Maar kreeg keurig het onderdeel opgestuurd met een betaalverzoek. Meer dan tevreden!!

Dag Sharon,
    Dank voor je beoordeling en natuurlijk geen dank voor de service. Leuk dat je een foto stuurde van een tevreden klantje.
    Met vriendelijke groet

• Arne
    Review voor Kinderauto.nl

Kwakzalver. Slechte kwaliteit en reageert niet.

• Bolohan adrian
    Review voor Kinderauto.nl

Ik heb een week geleden besteld, ik heb de helft van de auto gekregen en de andere helft nog niet, de website zegt dat het op dezelfde dag komt

• Savina Sittrop

Levering was snel

• Lianne
    Review voor Kinderauto.nl

Ik had een te kleine beschermhoes besteld voor onze beach buggy, dus gevraagd om deze te kunnen ruilen. Sturen ze kosteloos een grotere op en de andere hoes hoeft niet retour. Wat een service!
    Tevens snelle en vriendelijke communicatie. Echt een aanrader!!

• Rateb Habiba

Mooe prijzen

• Bram
    Geverifieerde klant van Kinderauto.nl

Na telefonisch contact gelijk de bestelling geplaatst. Volgende ochtend al in huis!

Antwoord van Kinderauto.nl

Bedankt voor uw positieve review Bram. Heel veel plezier toegewenst met de stoere bolide.

• Antwan Van Der laan
    Geverifieerde klant van Kinderauto.nl

Goede prijs netjes verpakt alleen de stickers zijn minder goed

Antwoord van Kinderauto.nl

Bedankt voor uw positieve review Antwan, mochten de stickers op de een of andere manier niet bevallen, stuur een mailtje naar ons.. dan gaan we het voor u oplossen! Al met al veel plezier toegewenst met uw aankoop.

• Najia Dadda
    Geverifieerde klant van Kinderauto.nl

Goeie prijzen en een snelle service👍🏼

Antwoord van Kinderauto.nl

Bedankt voor uw positieve review Najia. Veel plezier toegewenst met uw aankoop.

• René Janssen
    Geverifieerde klant van Kinderauto.nl

goede service, snelle levering.

Antwoord van Kinderauto.nl

Bedankt voor uw positieve review René. Veel plezier toegewenst met de aankoop.

• R Cornelissen
    Geverifieerde klant van Kinderauto.nl

Snelle service. Alleen jammer dat de naam sticker er niet bij zat

Antwoord van Kinderauto.nl

Bedankt voor uw positieve review, het kenteken hebben we direct nagestuurd, excuus voor het kleine ongemak! Veel plezier met de aankoop.

• Henk Butterhoff

Goed en snelle levering

Antwoord van Kinderauto.nl

Bedankt voor uw positieve review Henk!

• Bert Jan Freese
    Geverifieerde klant van Kinderauto.nl

Door t niet met die kut dhl te versturen mn zoon jarig ik geen kado diep triest

• Tony Van Zanten
    Geverifieerde klant van Kinderauto.nl

Levering de volgende dag. Prima product.montage grootendeels al gedaan. Zelfs voor de meest onhandigste papa's zo verder af te monteren. Aanrader

Antwoord van Kinderauto.nl

Leuk om te lezen dat het monteren kinderspel was. Veel plezier met de aankoop Tony!

• Frank Pieters
    Review voor Kinderauto.nl

Zéér tevreden over het verloop van de bestelling en het uiteindelijke product. Goed geadviseerd door de klantenservice nadat ik vragen had.

Antwoord van Kinderauto.nl

Bedankt voor uw positieve review Frank!