Kinderautoonderdelen.nl

Kinderautoonderdelen.nl

kinderautoonderdelen.nl is opgericht voor het behoud van uw elektrisch kinderauto, -motor of -quad. Het komt vaak voor dat er door een klein defect het speelplezier wordt ontnomen. Het geschikte onderdeel vinden is vaak lastig, daarom hebben wij dat voor u gedaan. Wij hanteren een klein assortiment van kwalitatief goede en veilige producten.

• Martijn Schoorel
    Review voor Kinderautoonderdelen.nl

Door de laagste prijs, hier terecht gekomen. Nadat ik een 6 polige stekker had besteld, kwam ik erachter dat het een 4 polige stekker had moeten zijn….Ik ontving al vrij snel via de mail dat mijn order in behandeling was. Snel een mail de deur uit gedaan, met de vraag of de bestelling veranderd kon worden. Met een snelle reactie heeft Peter het door mij verkeerd geplaatste order, fantastisch opgepakt en alsnog de goede toegestuurd! Wat een vriendelijke en snelle top service! Kinderautoonderdelen.nl BEDANKT!!!

• Berry
    Review voor Kinderautoonderdelen.nl

Snelle levering. Goede prijzen en duidelijke uitleg op de site. Voor €10 was de auto weer als nieuw.

• Hoe beoordeel je Kinderautoonderdelen.nl?

• Melvin Mahadew

Snel opgestuurd. Zoon helemaal happy. Super👍😄

• wilfried meirsman
    Review voor Kinderautoonderdelen.nl

Heel snelle levering, de acculader werkt perfect om 2de batterij van electrische auto voor kinderen op te laden. zeker een aanrader.

• JR Hoekstra
    Geverifieerde klant van Kinderautoonderdelen.nl

vlot...ben nog gebeld om mn juist huisadres...heel attent.

• Dennis

Goede service

• Rick
    Geverifieerde klant van Kinderautoonderdelen.nl

Goede communicatie en het product werd lekker snel geleverd. Daardoor de kinderen weer blij en dat maakt ons dan ook weer blij !

• Andreo Cannas

• Cornelis Landzaat

weet ik nog niet

• Mirac Tule
    Geverifieerde klant van Kinderautoonderdelen.nl

Erg goed geholpen en duidelijke informatie. Top service!