Kippenvilla

Kippenvilla

Kippenvilla.nl is een specialist in mooie kippenhokken en benodigdheden. Ook uw kip verdient een mooie plek.
Filter 252 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 177 met beschrijving

• Timon
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Snel geleverd en goede kwaliteit!

• Leroy Beckmann
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Geweldige service! Zelfs buiten winkeltijden persoonlijk geholpen. Ik wilde een compleet dak en voor een klijn bedrag extra werd dat meteen geregeld. Zelfs na verandering van type voiliere werd er meegedacht en niet moeilijk gedaan. Binnen twee weken mijn nieuwe voiliere ontvangen. (Zelfs binnen een week als ik eerder tijd had gehad). Mega tevreden over de service, prijs & bezorging! Dikke 10+ voor dit bedrijf.

• Hoe beoordeel je Kippenvilla?

• Agnes van Haaften
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Prachtig kippenhok en uitstekende service!

• Desire Jansen
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Heerlijke villa , kipjes voelde zich meteen thuis.

• Paul van der Hoek
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

snelle levering en goed contact per whatsapp mbt vragen en meer info. Top!

• Jan de Knegt
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Goed advies en service. Reageren snel en terugbelverzoek en vragen.
    Vriendelijke ontvangst en goed geholpen.
    Komen de gemaakte afspraken na.
    Een prima kunststof kippenhok. Eenvoudig in elkaar te zetten en
    gemakkelijk schoon te houden. De opvangbakken is een aanrader.
    Nederlandse handleiding ontbreekt en is een aandachtspunt!

• Meriam
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Mooi en leuk kippenhok, makkelijk in elkaar te zetten. Alleen de splitpennetjes voor het plankje waarop de kippen naar binnen kunnen lopen zijn te kort. En de deksel van de leghokjes zit wat lossig als je t open maakt.

• G Bergsma
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Goede beschrijving, helaas niet in het Nederlands.

• M. Top
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Kippenhok helemaal naar wens met onze aanpassingen er netjes in verwerkt.

• Tineke Van Beers
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Attente en zeer vriendelijke benadering van de eigenaars, adequate en snelle reacties bij vragen of opmerkingen, top! Net als het product zelf natuurlijk ;)

• Vd sande
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Niets ontvangen. Daarna duidelijke uitleg van uiterst goede klantenservice. Hok is perfect maar wel wat lastig in elkaar te zetten

Antwoord van Kippenvilla

Dag Pieter,

We hebben elkaar net al even telefonisch gesproken. Blij te horen dat de transporteur het kippenhok heeft geleverd. Fijne jaarwisseling gewenst. Heel veel geluk op de nieuwe plek en met de kippenvilla.

• BvdB
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Erg fijn geholpen met het hok op de juiste plek zetten. Goede service en alles volgens afspraak gegaan

• Karin
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Goede service en advies. Reageren snel op vragen en komen afspraken na. Zeer vriendelijk geholpen!
    Prachtig op maat gemaakt kippenhok.

• Johan Breukelaar
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

De kippenvilla (Vera) met ren is echt prachtig en zeer degelijk gemaakt: een echte 'villa' voor onze kippetjes. We hebben de uitvoering met betonplex tegen bloedluis en ander ongewenste gasten. Dit maakt de hele villa bijzonder zwaar. We hebben professionele hulp ingeroepen (Dick en Daniel) en dat was geen overbodige luxe. Wij hadden de villa zelf echt niet in elkaar kunnen zetten en nu staat hij echt fantastisch.

• Marco
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Tot nu toe zeer tevreden!

• Syl
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Snelle reactie op mijn mail. Aangepast hok besteld, goed geholpen en vriendelijk. Mooi hok ontvangen!!!

• Roel
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Alle afspraken na gekomen en zelfs geholpen het hok op de juiste plaats te zetten! Top

• Arja
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Het was even puzzelen, maar uiteindelijk het bouwpakket in twee uur in elkaar gezet tot kippenhok. (Een Nederlandse gebruiksaanwijzing zou fijner zijn)

• Elly De Munnik
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Fijne manier van communiceren. Prima kippenhok! Zit echt degelijk in elkaar. Vraag me nu alleen af of ik toch die met de wieltjes had moeten bestellen. Is voor mij best zwaar om te verzetten voor het schoonmaken. Jammer dat die hier niet alsnog onder kunnen. Zou mooi zijn voor twijfelaars zoals als ik.

• Kasper Kools
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Zelf gehaald en vriendelijke mensen gewoon goed 👍