Kippenvilla

Kippenvilla

Kippenvilla.nl is een specialist in mooie kippenhokken en benodigdheden. Ook uw kip verdient een mooie plek.
9,5
Filter 297 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 206 met beschrijving

• Mike Senesael
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Supervriendelijke man die de kippenvilla is komen leveren en hem samen met ons op zijn plaats heeft gezet. En we kregen er ook gratis advies bij om de kippenvilla op een steen te plaatsen (wat we ondertussen effectief hebben gedaan). Het is ook zeer handig dat de kippenvilla volledig in elkaar geschroefd wordt geleverd. Echt een aanrader!

• Kees Kuiper
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Was niet blij met de reactie over mijn bestelling, dat kan maar de oplossing zou 35% meer kosten dat vond ik teveel.
    Ik mocht de oplossing betalen geen empathie van kippen Vila alles van te voren op gevraagd maten voor fundering en uiteindelijk klopt er niks van. Heel jammer uiteindelijk alles aangepast. Ook zat er nog wat los aan de kap en zaten er geen schroeven bij,
    Na extra werk wel blij met het kippen hok. Jammer dat het zo loopt.

Antwoord van Kippenvilla

Dag Kees,

Bedankt voor je review. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring hier met ons te delen.

Je hebt bij ons informatie opgevraagd voor twee verschillende kippenhokken. Via de mail heb je gevraagd om de funderingsmaten van de Niek XL. Later, via Whatsapp, heb je informatie gevraagd over de hoogte van de Mees XL. Je hebt uiteindelijk de Mees XL besteld.

Toen je de Mees XL had ontvangen, begrepen we dat je de funderingsmaten van de Niek XL hebt gebruikt. Die zijn inderdaad anders dan de Mees XL. Het spijt ons te horen dat dit tot problemen heeft geleid, omdat de fundering niet klopte. We snappen dat, dat heel vervelend is.

We hebben vervolgens aangeboden om een Niek XL op maat voor je te maken, omdat je graag stahoogte wilde. Dit soort maatwerk vereist de inzet van een timmerman die speciaal voor jou aan de slag gaat, wat arbeidsintensiever en daardoor duurder is dan het maken van een standaard hok in serieproductie. Ook is de grondmaat van de Niek groter en is deze variant standaard al 400 euro duurder dan de Mees.

Om je tegemoet te komen, hebben we extra korting aangeboden. We hadden ook aangeboden om het maatwerk kippenhok versneld te maken, zodat jouw kippen er snel in konden.

We zijn blij om te horen dat je de fundering hebt kunnen aanpassen en dat je tevreden bent met het kippenhok. We hopen dat je er veel plezier aan beleeft en dat je kippen er comfortabel in wonen.

• Hoe beoordeel je Kippenvilla?

• Sanne
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Goede service, vriendelijk contact en denken goed met je mee!

• Marie Claire Aendekerk '
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Super service voor herhaling vatbaar 👍

• Anita den Otter
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Gewoon goed geregeld; bezorgd binnen redelijke termijn en de rekening is prima bruikbaar .

• Hetty en Jan van der Poel
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Een fantastisch kippen(hok)-villa, echt van deze tijd. Staat erg leuk. Vriendelijke mensen.

• Paul Trommelen
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Veel keuze, op een heel prettige manier geholpen, snelle reactie op vragen. Mensen met passie! Helaas iets minder onder de indruk van het kippenhok zelf (Voldux); een aantal schoonheidsfoutjes, wat gezien de prijs toch tegenvalt.

Antwoord van Kippenvilla

Bedankt voor de mooie review Paul. Ik heb je net ook gemaild voor de schoonheidsfoutjes. Dat geven we namelijk door aan Voldux om de kwaliteit hoog te houden.

• Johan
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Snelle levering goede communicatie gewoon een goede website en ook nog fantastische producten

• Marianne Brus
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Goede communicatie even moeten wachten op de ren maar top

• Danielle Frijns
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Goede service met ophalen van het kippenhok. Zeer tevreden met het hok, heel handig met schoonmaken en inmiddels ook de tijdschakelaar geïnstalleerd 👌

• Hennie
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Gemakkelijk in elkaar te zetten.. wel een paar vrienden nodig voor het dak. Kwaliteit is super. Onze kippen blij met hun nieuwe onderkomen.

• Simon Friesland
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Eerste keer bij deze webwinkel, zeer verrast door het grote aanbod, goed navigerende website. Werd op de hoogte gehouden van elke stap vanaf bestellen tot en met de aflevering thuis. Tot de volgende keer.

• Josien van der Aa
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Het kippenhok werd de volgende dag geleverd, door de eigenaar van het bedrijf zelf. Op de afgesproken tijd. Vragen worden snel beantwoord. De service is uitstekend.

• Dirk Cox
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Op 13 april een Nestera kippenhok besteld zonder een vermelde leveringsdatum, dus dat was spannend afwachten...maar amper 5 dagen later werd het al geleverd. Super tevreden dus!

• Myrthe
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Heldere communicatie en persoonlijk bezorgd. Dankjewel!

• Ietje van de Kerkhof-Vlemmings

• Lucas
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Fantastische service. Het Nestera kippenhok werd persoonlijk geleverd vanwege onvoorziene omstandigheden.

• Maaike van Ouwerkerk
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Snel antwoord op vragen, nette, vriendelijke levering.

• Menno M.
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Fijn en snel contact, goede adviezen en super snelle en duidelijke levering

• KeK
    Geverifieerde klant van Kippenvilla

Kwaliteit en een goede service