Kishi Party & Playstore

Kishi Party & Playstore

Kishi Party & Playstore biedt een zeer brede collectie sexy uitgaanskleding, sexy kostuums, lingerie, beachwear en accessoires. Of je nu naar een kinky feestje, een dikke rave, een mooi festival of sexy clubavond gaat, wij hebben jouw outfit!
Daarnaast hebben wij ook een toffe afdeling met toegankelijke erotische items voor als jouw nacht nog niet voorbij is.... ;)

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 28-06-2023 ingetrokken

• Karolien Roelands
    Review voor Kishi Party & Playstore

Klantenservice is top! Ze dragen hier echt de klantvriendelijkheid hoog in het vaandel! Uitstekende kwaliteit van materiaal + uitmuntende communicatie in e-mail verkeer! Doe zo verder!

Antwoord van Kishi Party & Playstore

Hi Karolien!

Hartelijk dank voor deze lieve woorden, en deze prachtige review Wij stellen deze 5 sterren heel erg op prijs! Erg tof om te horen dat je zo tevreden bent!
    Bij Kishi vinden we het erg belangrijk om je een zo prettig mogelijke winkelervaring te bieden, en het is erg fijn om te lezen dat dit gewaardeerd wordt!

En supertof om te horen dat je zo blij bent met je bikini, daar doen we het uiteindelijk voor! Graag tot een volgende keer Karolien!

Lieve groetjes,
    Franka/KISHI

• Melissa
    Review voor Kishi Party & Playstore

Super leuke shop met veel toffe spullen. Ik ben ook heel snel geholpen toen ik vragen had over een specifiek product.