Kiteflow
Bestel snel, makkelijk en veilig via onze webshop of kom langs in onze winkel op afspraak in Haarlem.
  • Ruby
    Review voor Kiteflow

Goede service! Via whatsapp contact gezocht en vragen snel beantwoord. Kennis van zaken en had vertrouwen in het advies dat ik kreeg. Erg blij met mijn aankoop Maoi SUP board foot 11!

• Wendy
    Review voor Kiteflow

Drie sups besteld, waarop ik werd gebeld en gewezen op een mooie aanbieding van kwalitatief mooiere sups dan mijn eerste keuze. Kiteflow nam alle tijd om mij als leek precies uit te leggen hoe het zat en waarom dit een betere keuze was. Advies opgevolgd, dag erna sups in huis, en nu al een paar heerlijke rondjes gemaakt. Super fijne winkel, mooie spullen, fijn contact!

• Hoe beoordeel je Kiteflow?

• Dennis
    Review voor Kiteflow

Bij kiteflow een waydoo flyer one plus gekocht. Thuis afgeleverd met persoonlijke uitleg. Na 2 weken door eigen onbenulligheid, het hele zwaard van het board gebroken. Kiteflow heeft er alles aan gedaan om de kosten van herstel binnen de perken te houden. Supersnelle reactietijd en service. Geweldig

• Reinier
    Review voor Kiteflow

Ik werd snel en vriendelijk geholpen door Kiteflow met een vraag over een product die ik wilde bestellen. Echt een fijn bedrijf om zaken mee te doen. Ook de levering verliep vlot.

• Hagar Meijler
    Review voor Kiteflow

Super advies en snelle service! En ook nog hele aardige mensen, dus echt aanrader!

• Kim
    Review voor Kiteflow

Via WhatsApp snel contact over het uitproberen van een sup board. Fijne en snelle communicatie en bij het uitproberen goede service. Ook heel fijn dat ik de nieuwe versie van het uitgeprobeerde board meteen mee naar huis kon nemen, zonder een extra ritje naar de winkel. Aanrader om hier je board aan te schaffen.

• Nick van kessel
    Review voor Kiteflow

Top advies en goede service. Mooie Efoil en Floor heeft ons goed uitgelegd hoe te beginnen.
    Later ook de outfit bij hem gehaald en een sup voorin Spanje. Topservice

• Jordy
    Review voor Kiteflow

Kan zeggen dat ik erg tevreden ben over mezelf dat ik contact heb opgezocht met kiteflow. Tot nu toe een fliteboard en fliteboard air afgenomen bij Floor.
    Als beginnende efoil school ben ik erg open ontvangen met veel info, advies en antwoord op vragen. Toen ik een klein ongemak ervaarde attendeerde Floor mij zelfs hierop snel actie te ondernemen ivm garantie van de efoil. Aftersales is echt top. Een blijvertje hier!

• Oldrik
    Review voor Kiteflow

Behulpzaam, meedenkend, zeer goede raadgever en super service. Erg blij met de e-foils die heb gekocht bij Kiteflow.

• Suzanne Roels
    Review voor Kiteflow

Ik heb bij Floor 2 Starboard Tour 12,6 gekocht. Ik heb het eerst uitgeprobeerd op het water samen met mijn dochter en we waren gelijk verkocht. Wat een fijn board is dit. Hij gaat super snel en wat een prachtige kwaliteit. Doordat we zo enorm vriendelijk geholpen werden door Floor hebben we de juiste keuze kunnen maken. We hebben al eerder bij hem gesupt en raakten gelijk enthousiast. Dank je Floor en we komen nog terug om zo'n teddy poncho te kopen, die zagen er zo goed uit!!