Klaver Sport
Bekijk alle reviews en keurmerken van Klaver Sport en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
8,2
Filter 57 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 45 met beschrijving

• Marieke De Vries

Goed bereikbaar via telefoon! Snelle levering!! Medewerkers denk

• Hans Folmer
    Geverifieerde klant van Klaver Sport

Er was iets misgegaan met de leverig

• Hoe beoordeel je Klaver Sport?

• Renate Vos
    Review voor Klaver Sport

Voor 16.00 besteld morgen in huis nou vergeet het maar Mijnheer is niet bereikbaar leest wel alles via de app en email maar reageerd nergens op schandalig!!!

Beste Renate,

Bedankt voor je feedback. Na jouw, maar ook andere, reviews hebben we stappen ondernomen. We hebben onze webshop tijdelijk gesloten om onszelf te verbeteren. Deze periode hebben we gebruikt om de levertijd, klantenservice en het aanbod te verbeteren. Op deze manier willen we ervoor zorgen dat de problemen die jij, en anderen, hebt ervaren, voortaan voorkomen worden.

Dankzij deze inspanningen zijn we nu terug met een verbeterde webshop. We zijn ervan overtuigd dat je de veranderingen zult merken en nodigen je graag uit om het zelf te ervaren.

Als je vragen hebt of meer feedback wilt delen, neem dan gerust contact met ons op. We hopen je snel te zien in onze nieuwe, verbeterde webshop.

• Bas Lankester

Snel afgeleverd

• CPM
    Geverifieerde klant van Klaver Sport

4x contact met ze opgenomen en 4x geen reactie op mijn vraag. Uiteindelijk na een maand mijn bestelde product ontvangen

Beste CPM,

• A Hentzen
    Geverifieerde klant van Klaver Sport

Fantastische aftersales. Product week wat af van gegevens website! Product bleek vanuit leverancier te zijn veranderd qua inhoud. Kon verkoper niets aan doen, maar kwam met een goede oplossing. Snel en zeer correct geholpen.

• Bas Ko
    Geverifieerde klant van Klaver Sport

Levertijd na 8 weken ipv de volgende dag.

Beste Bas,

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Klaver Sport

ondanks een beloofde snelle levering van maximaal 1 dag, heb ik 2 weken gewacht. Na een week gemaild en een korte reactie gehad met dat mijn bestelling die week nog geleverd zou worden. Is niet gebeurd. Opnieuw gemaild en geen reactie gekregen. Na nog een week wachten eindelijk een mail gekregen van de bezorgservice dat mijn bestelling de volgende dag bezorgd zou worden. een dag later weer een mail gekregen dat het langer zou duren. Bestelling is nog steeds niet binnen. Heel erg teleurgesteld over de bezorgservice en communicatie van Klaver. Volgende keer bestel ik ergens anders.

Beste,

• Veen
    Geverifieerde klant van Klaver Sport

Na de bestelling lang moeten wachten op het leveren van het bestelde product, deze bleek namelijk niet op voorraad.
    Contact gehad met Klaver Sport. Keurig antwoord gehad over het leveringsprobleem en de status van verzending. Kostte wat geduld maar eind goed, al goed.

Beste Veen,

• F

Levertijd is erg lang

Beste F,

• Johnson
    Review voor Klaver Sport

Geven geen reacties, slechte levering tot 2 keer toe. De eerste keer moest ik een aantal keren bellen, voor ik eindelijk antwoord kreeg dat ze het product niet hadden. Er zou een goede vervanging komen, dat die maandag opgestuurd zou worden. Helaas gebeurde dat niet en werd het vrijdags pas opgestuurd, wetende dat we het die vrijdag nodig hadden. Het lag dus een keer niet aan Post.nl, maar het werd te laat opgestuurd

Beste Anouk,

• P Booij
    Geverifieerde klant van Klaver Sport

Bestelproces prima, levering liet op zich wachten, echter goed gecompenseerd.

• Bart van Olst
    Geverifieerde klant van Klaver Sport

Een specifiek product bleek na bestelling erg slecht leverbaar. Webwinkel bleef uitstekend meedenken en hield me erg goed op de hoogte. Echt top service!

• Hans ten Voorde
    Geverifieerde klant van Klaver Sport

Uitstekend contact gehad en afspraken goed nagekomen

• Jacqo Neve

Alles in orde.

• Jenny Stiekema
    Geverifieerde klant van Klaver Sport

Ondanks dat niet alles direct geleverd kon worden. Was de service super!!

• Horst Kupfer
    Geverifieerde klant van Klaver Sport

Lieferung des Produktes ok. Lieferungsverzögerung wurde begründet. Gute Qualität

• Harry ter Braack
    Geverifieerde klant van Klaver Sport

Goede service produkt corect geleverd.

• Richard Evering
    Geverifieerde klant van Klaver Sport

Duurde lang, niet goed op hoogte gesteld over tijdsduur levering.

Beste Richard,

• Walter Hartjes