Kleine Baasjes
Handgemaakte baby en kinderkleding van de mooist en zachtste biologische materialen.
9,7
Filter 202 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 142 met beschrijving

• Myrna
    Geverifieerde klant van Kleine Baasjes

Snelle service, goede communicatie en kleding van zeer goede kwaliteit! Bedankt!

• Jo
    Review voor Kleine Baasjes

Super leuke shop met veel keus. Altijd goed geholpen en altijd vriendelijk.

• Hoe beoordeel je Kleine Baasjes?

• Lizan
    Geverifieerde klant van Kleine Baasjes

Snelle levering aan huis ( wij wonen in de buurt) Super mooie kleding van uitstekende kwaliteit. En speciaal op maat gemaakt !

• Michelle Van dijk
    Geverifieerde klant van Kleine Baasjes

Super leuke kleding van goede kwaliteit! Wij zijn er heel blij mee!

• Ab van Toor
    Geverifieerde klant van Kleine Baasjes

Ik ben enthousiast over Kleine Baasjes vanwege de unieke en met zorg handgemaakte kinderkleding. De kwaliteit van de kleding is uitzonderlijk, en het feit dat ze gebruik maken van biologisch katoen geeft me gemoedsrust, wetende dat ik duurzame keuzes maak bij het geven van een cadeau voor een speciaal kind en het milieu.

Wat me echt aanspreekt, is het unieke assortiment tegen gunstige prijzen. Het voelt geweldig om niet alleen stijlvolle kleding te vinden. De gebruiksvriendelijke website maakt het winkelen eenvoudig en plezierig, en ik waardeer de aandacht voor detail bij elke stap.

Kleine Baasjes valt op door hun uitstekende klantenservice. Ik heb altijd snel en vriendelijk antwoord gekregen op mijn vragen. Bovendien biedt de betrouwbare verzending en het duidelijke retourbeleid een extra geruststelling. Het is duidelijk dat Kleine Baasjes niet alleen geweldige kleding aanbiedt, maar ook een toegewijde focus heeft op klanttevredenheid en duurzaamheid. Ik ben zeer tevreden met mijn aankopen en zal Kleine Baasjes zeker aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar bijzondere en verantwoorde kinderkleding.

• Hilly Rijsdijk
    Geverifieerde klant van Kleine Baasjes

Prachtig product handmade, netjes, mooi verpakt en netjes verzonden!

• Margreet Rodenburg - Becht
    Geverifieerde klant van Kleine Baasjes

Mijn favoriete merk! Met zorg gemaakt, met zorg ingepakt en met veel plezier gedragen door mijn dochters. Ik krijg regelmatig complimenten van anderen over de leuke kleding en geef net bevallen vriendinnen standaard een cadeaubon van Kleine Baasjes.

• Suzanne
    Geverifieerde klant van Kleine Baasjes

Hele mooie stof, goede service. Snel verzonden.

• Suzan
    Geverifieerde klant van Kleine Baasjes

Hele fijne communicatie en de legging kon zo mee in een pakketje dat een vriendin had besteld. En zoals altijd weer super leuke kleertjes met stof van goede kwaliteit en mooie pasvorm.

• Emma H.
    Geverifieerde klant van Kleine Baasjes

Heel mooie producten en snelle levering!

• Luca De Graaf
    Geverifieerde klant van Kleine Baasjes

Snelle levering. Super goede kwaliteit en mooie kleren!

• Suzan
    Geverifieerde klant van Kleine Baasjes

Super mooie kleertjes. Zitten altijd goed. En de leukste printjes. Mooie afwerking, goede kwaliteit van de stof en het naaiwerk.

• Ilona
    Geverifieerde klant van Kleine Baasjes

Goede snelle vriendelijke service, mooie kleertjes van goede kwaliteit

• Sophie Verstappen

Snelle service!

• Eveline Kool

Goede service, goede kwaliteit

• Anna
    Geverifieerde klant van Kleine Baasjes

Super mooie kleertjes, ik ben verliefd😍

• Carolien De Keijzer

Snel

• Annelies Peekstok
    Geverifieerde klant van Kleine Baasjes

Mooie pasvorm en goede kwaliteit stoffen. Blijft na een paar keer wassen mooi. Erg blij mee!

• Monika
    Geverifieerde klant van Kleine Baasjes

Mooie kwaliteit kleding! Ik ben snel en goed geholpen toen ik een vraag had, dankjewel.

• Nadine van der Hoeven

M