Kleine Beertjes

Kleine Beertjes

Welkom bij Kleine Beertjes
Hier vind je een uitgebreid assortiment voor jong en oud!
Van gepersonaliseerde kraamcadeau's, geboorte raamstickers tot de leukste musthaves.
Al deze items zijn met veel zorg en liefde voor jou gemaakt en uitgezocht.
9,5

• Sheila
    Review voor Kleine Beertjes

Ik heb een schattig knuffeltje besteld met de naam van onze dochter er op. Deze is totaal niet mooi afgewerkt. Haar een bericht gestuurd met foto’s en uitleg, dit leest ze vervolgens maar dan wordt er niet meer gereageerd. Erg jammer want op andere reageert ze wel ..

Antwoord van Kleine Beertjes

Hoi Sheila, zoals ik ook geantwoord heb op je instagram berichtje, zie ik alleen je laatste berichtje. Bij instagram komt het wel eens voor dat er wat berichten missen, ik heb geen foto's gezien. Ik zou het op prijs stellen als je er op reageert! Als je de foto's naar mij zou kunnen mailen zou fijn zijn. Dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen

• Evelien
    Review voor Kleine Beertjes

Wat een leuke webshop, vragen worden snel beantwoord en er wordt met je mee gedacht. Kwaliteit van de producten is erg goed.

• Hoe beoordeel je Kleine Beertjes?

• Aziza

Goed

• Rianne
    Review voor Kleine Beertjes

Snel gemaakt. Snel geleverd. Vriendelijk. Voldoet aan wensen. Raad het iedereen aan.

• H.E vd Hul
    Review voor Kleine Beertjes

Super snelle & nette service mooie producten
    Wat een top & super snelle comunicatie & levering
    En ook nog super leuk ingepakt
    Echte aanrader !!

• Loraine
    Review voor Kleine Beertjes

Mooie kwaliteit! Mooie deken en super snelle levering! We zitten er zelfs aan te denken om nog een deken te bestellen maar dan met een ander motief!! Dank jullie wel!!

• Liek
    Review voor Kleine Beertjes

Leuke konijnen stickers mijn kleindochter vind ze geweldig leuk verpakt ik heb al een aantal keer iets besteld want er zijn zoveel leuke items een betrouwbare site!

• Anneleen

Zo gezellig ingepakt!

• Ayka
    Review voor Kleine Beertjes

De levering was erg snel en de eigenaar was erg behulpzaam. Maar ik ben erg teleurgesteld over de kwaliteit van de tas. Ik kocht het als een geschenk en twijfelde of ik het cadeau zou doen. En het borduurwerk is niet zo mooi als dat het er uit ziet op de webshop/instagram page.

• Evelien
    Review voor Kleine Beertjes

Wat een toffe webshop! Via insta contact gezocht en zo ontzettend fijn geholpen. Mega behulpzaam en het resultaat is te gek geworden!

• Rosa
    Review voor Kleine Beertjes

Zeer snelle verzending en goede kwaliteit.

• Nienke
    Review voor Kleine Beertjes

Super service! Persoonlijk advies en hele snelle levering!

• Anke
    Review voor Kleine Beertjes

Razendsnel geleverd en het product is wat ik ervan verwacht had

• Lia
    Review voor Kleine Beertjes

;euke persoonlijke dingen. snelle levering, correct

• Margot
    Review voor Kleine Beertjes

Hele snelle service en fijn contact! Ik had zelf knuffeltjes die ik geborduurd wilde hebben en dat deed ze zonder enige twijfel. Knuffeltjes zijn vandaag gebracht, vandaag geborduurd en vandaag weer retour gedaan. Mega blij met het eindresultaat!

• Willemien

Goede en snelle service

• Yara
    Review voor Kleine Beertjes

Leuke en mooie producten. De producten worden mooi ingepakt als cadeau. Heel leuk!

• Debbie

Snelle goede service!

• Claudia
    Review voor Kleine Beertjes

Mooie kwaliteit en hele snelle verzending! Super blij mee

• Ludy
    Review voor Kleine Beertjes

Lisa maakt van ieder cadeautje een feestje. Ze verzint, maakt en verzendt alles super netjes en snel. Het is altijd leuk om hier iets uit te zoeken!! Ook vandaag weer, ik ga verder met snuffelen. Zit al een knuffel in mijn winkelwagen 😊