Kleine Duimpjes

Kleine Duimpjes

In de webshop vind je houten speelgoed, kleding van wol, wol/zijde en biologisch katoen. Prachtige wenskaarten, producten voor op de seizoenstafel, viltpakketten, prentenboeken, boeken die aansluiten bij natuurlijk ouderschap, verzorgingsproducten, barnsteen en edelstenen.
  • Maria
    Review voor Kleine Duimpjes

Deze winkel onderscheidt zich in Zierikzee van andere winkels.
    Mooi assortiment, voor als je eens iets anders wilt kopen voor je (in ons geval aanstaande kleinkind). Ben erg betrokken geholpen!

Waardevolle aanwinst in Zierikzee, deze winkel. Zulke mooie spulletjes te koop. Gun dit zaakje nog een heel lang leven! Ze verdienen het!

• Renée Berghuis
    Review voor Kleine Duimpjes

Persoonlijke touch en fijne duurzame producten! Ik kom snel een kijkje nemen in de stenen winkel!

• Hoe beoordeel je Kleine Duimpjes?

• Viola
    Review voor Kleine Duimpjes

Leuk assortiment en denkt fijn mee wanneer je het zelf voor bijvoorbeeld een cadeautje niet goed weet.

• Linda
    Review voor Kleine Duimpjes

Een mooie winkel met mooie producten.
    De eigenaresse staat met hart en ziel achter de producten en helpt de klanten in de winkel en verstuurd de producten uit de webwinkel met liefde.
    Dat voel je.

• Tonya
    Review voor Kleine Duimpjes

Klantvriendelijk en fijne producten! Het bezoeken van de winkel, doe ik met plezier!

• Nienke

Breed assortiment, goede service

• Angelique Schrauwers
    Review voor Kleine Duimpjes

Persoonlijke service met humor. En bij mijn bestelling ontving ik een heerlijk theetje cadeau!

• Suuz ozaza

Mooie prijzen goed service