Kleine Kriebels Babyshop

Kleine Kriebels Babyshop

Liefdevolle cadeaus voor mama en baby!
Filter 24 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 14 met beschrijving

• Nadege
    Geverifieerde klant van Kleine Kriebels Babyshop

Ik deed mee met een loting. Ik had een bedrag gewonnen om in de webshop te mogen besteden. Ik heb een speenkoord en een pakje met naam en een muts met naam gekozen. De producten kwamen in een record time thuis. Ze waren mooi ingepakt en er zat een kaartje met een persoonlijke boodschap erop. Ik ben super tevreden. De kwaliteit is zeer goed!

• Filiz
    Review voor Kleine Kriebels Babyshop

Ik heb vandaag mijn bestelling in ontvangst genomen. Ik ben er super blij mee, niet alleen over de producten maar ook door de service. Mijn bestelling is in een korte tijd klaargemaakt en nogeens thuis geleverd. Zeker een aanrader!

• Hoe beoordeel je Kleine Kriebels Babyshop?

• Gina
    Geverifieerde klant van Kleine Kriebels Babyshop

Een kerstbal besteld voor mijn dochter. Echt superblij met het eindresultaat!

• Marlene van Eijsden
    Geverifieerde klant van Kleine Kriebels Babyshop

Erg mooie spullen, leuke kleuren en goede prijs

• Dominique
    Geverifieerde klant van Kleine Kriebels Babyshop

Ik had de kerstballen met spoed nodig, dit was geen probleem! Snelle service en aardige dame. Kerstballen waren ook mooi!

• Hannie Moret-Hogervorst
    Geverifieerde klant van Kleine Kriebels Babyshop

Leuke site, kerstbal is mooi geworden, was heel mooi ingepakt. Dank je wel!

• Kübra
    Review voor Kleine Kriebels Babyshop

Super mooie producten en zeer kwalitatief!

Antwoord van Kleine Kriebels Babyshop

Dankjewel Kübra voor je mooie review! Hier worden we ontzettend enthousiast van!

• Sonja Wijkstra
    Geverifieerde klant van Kleine Kriebels Babyshop

Alles is in orde, snel leuk en attent

Antwoord van Kleine Kriebels Babyshop

Bedankt Sonja voor je waardevolle waardering, hier doen we het voor!

• Sanita Tekin
    Geverifieerde klant van Kleine Kriebels Babyshop

Ben dol op O My Baby! Hele fijne webshop, super snelle levering en ziet er elke keer weer top uit!

Antwoord van Kleine Kriebels Babyshop

Geweldig! Ontzettend bedankt lieve Sanita voor je review en positiviteit! Hier doen we het voor!

• Lisanne vd Pas - Schenderling
    Geverifieerde klant van Kleine Kriebels Babyshop

Snelle verzending. Mooie producten.

Antwoord van Kleine Kriebels Babyshop

Bedankt Lisanne voor je mooie review! Wij lezen graag zulke reviews terug!

• Cigdem Aslan
    Geverifieerde klant van Kleine Kriebels Babyshop

Vaker besteld bij o my baby. Goede service en goede kwaliteit. Pakketje was kwijtgeraakt door postnl waarbij de eigenaresse opnieuw mijn bestelling heeft gemaakt zonder kosten! Super lief! En heb een hele fijne communicatie ervaren. Zodra er weer nieuwe babytje’s zijn zal ik zeker weer bestellen💕🙏🏻

Antwoord van Kleine Kriebels Babyshop

Bedankt Çiğdem, ondanks de negatieve ervaring met PostNL is het ons gelukt een glimlach op jouw gezicht te toveren! Wij doen ons uiterste best om dit zo te behouden en zien jou graag terug bij een volgende bestelling!

• Nientje Bulo
    Review voor Kleine Kriebels Babyshop

Ik ben erg tevreden met de service van omybaby. De speenkoord was mooi en kwalitatief goed. De dame die mij heeft geholpen was heel vriendelijk. De bestelliing werd snel geleverd. Ik raad omybaby aan!

Antwoord van Kleine Kriebels Babyshop

Super blij om een review als deze te mogen terug lezen. Dat de speenkoord helemaal in smaak is gevallen zijn we trots op, heel erg bedankt!

• J.M. van Duijn sr
    Geverifieerde klant van Kleine Kriebels Babyshop

Het is zoals je het op de website ziet..Prima

Antwoord van Kleine Kriebels Babyshop

Bedankt voor het compliment!

• Burcu
    Review voor Kleine Kriebels Babyshop

Ik bestel hier regelmatig en ben altijd goed geholpen, geweldige service! Ik vind het een goed bedrijf!

Antwoord van Kleine Kriebels Babyshop

Hi Burcu, wat ontzettend fijn om te lezen dat je blij bent met onze service, daar doen we het voor! Tot de volgende bestelling!