Kleine Planeet

Kleine Planeet

Kleine Planeet is een duurzame concept store met Webshop en een fysieke winkel in Leiden.
Wij verkopen natuurlijke, eerlijke en milieuvriendelijke producten passend in een duurzame lifestyle.
Houten speelgoed, kinderkleding van natuurlijke materialen en duurzaam geproduceerde interieurproducten voor de kinderkamer en babykamer met scandinavian boho style invloeden.
Wij werken in onze speelgoedwinkel met merken met een bijzonder verhaal, die zowel mens als natuur respecteren en de ontwikkeling van jouw kindje stimuleren.
Naast al dit prachtigs voor baby en kind kunnen ook papa en mama bij ons terecht voor mooie duurzame producten.
Onze missie is om met onze Kleine Planeet een beetje mee te helpen onze grote planeet mooi en schoon te houden.
7,3

• Maria
    Review voor Kleine Planeet

Ik had een bedje (snuzpod 3) besteld via de website, word ik later gebeld met het nieuws dat deze allang niet meer beschikbaar is en dat het een fout is op de site.

De mevrouw aan de telefoon bied mij de snuzpod 4 aan voor hetzelfde geld, en ging kijken of er nog andere kleuren beschikbaar zijn I.p.v. alleen de standaard kleur, zij zou mij hierover terugbellen.
    We zijn nu al een aantal weken verder en NOG steeds niks gehoord! Belachelijk! Ik heb maar een mail gestuurd met daarin dat ik mijn geld z.s.m. terug wil hebben omdat ik het bedje dan wel op een andere site bestel.
    Weer meer dan een week later geen reactie!! Nog een mail erachteraan gestuurd en eindelijk met succes, ze hebben het geld teruggestuurd. Nu wacht ik alweer 1,5 week op mijn geld én heb ik daardoor nog steeds GEEN bedje voor mijn kindje op komst! Gelukkig was ik er vroeg bij.

Overigens kan je nog steeds het bedje snuzpod 3 bestellen op hun website!!
    Echt belachelijk!!

• D.Houben
    Review voor Kleine Planeet

Schapenleren babyslofjes gekocht via webshop. Leuk verpakt gekregen. Zat op de buitenkant van 1 slofjes een sticker. Deze eraf gehaald bleef een lijmvlek over. Ik het twee keer gemaild, twee keer gebeld (meteen voicemail) en een sms verstuurd. Nergens reactie op!

• Hoe beoordeel je Kleine Planeet?

• Natascha
    Review voor Kleine Planeet

Heel veel assortiment speelgoed voor kinderen. Goed geholpen. Goed advies. Heel leuk winkel in Leiden. Altijd feestje cadeau mooie ingepakt echt met liefde. Kom graag terug iedereen aanraden. Liefs.Natascha

• ds
    Review voor Kleine Planeet

Deze winkel heeft onwijs mooie, met zorg uitgekozen producten. Al de merken zijn met zorg uitgekozen door de eigenaresse, waardoor er een webshop ontstaat vol merken die in some way duurzaam zijn. De winkel draagt bij aan bewuste keuzes maken en inclusiviteit door poppen te verkopen met allerlei huidskleuren/haartypen etc. Super!

• Sophie
    Review voor Kleine Planeet

Ontzettend veel leuke spulletjes! Een mooie collectie van must-haves die op een duurzame manier worden geproduceerd. Laatst was ik weer eventjes komen kijken naar de spulletjes en werd opnieuw weer helemaal verliefd op de baby kleding. En ook hebben sinds kort super hip-trendy zonnebrillen! Ik raad dus iedereen van harte aan om eventjes te komen kijken bij Kleine Planeet!

• Willemijn
    Review voor Kleine Planeet

Onwijs mooie collectie van duurzame producten. Ik heb zelf geen kinderen, maar ben dol op de andere producten en shop hier al mijn cadeautjes voor vriendinnen en mijn zus.
    Ik raad Kleine Planeet zeker aan!