Kleine Twinkeltjes

Kleine Twinkeltjes

Kleine Twinkeltjes is een website voor ouders van premature, dysmature en zieke baby's. Maar ook voor de baby's die op tijd geboren worden. In de webshop vind je invulboeken voor de premature baby, neonatologie stickers (voor ziekenhuizen en particulieren), kleding vanaf maat 38, prematuurpopjes, unieke cadeaus voor ouders en nog veel meer liefdevolle producten.

• Claudia Van bremen
    Geverifieerde klant van Kleine Twinkeltjes

vlot de bestelling binnen gekregen.
    ziet er prachtig uit.

• Grietje Bronke
    Geverifieerde klant van Kleine Twinkeltjes

Prima prijzen leuk assortiment en snelle levering

• Hoe beoordeel je Kleine Twinkeltjes?

• Hilda Huyghe

geweldige service

• Jacqueline
    Geverifieerde klant van Kleine Twinkeltjes

Superfijne persoonlijke service! Voor de premature baby van onze vrienden in het Ronald McDonald huis hadden we een dekentje besteld. Kleine twinkeltjes heeft daarbij met de hand onze tekst op een kaartje geschreven en alles direct naar hun adres gestuurd. Ze waren er heel blij mee!

• Tabitha de Graaff
    Geverifieerde klant van Kleine Twinkeltjes

Persoonlijk en vriendelijk! Mooi eindresultaat!

• Lilly
    Review voor Kleine Twinkeltjes

Super goede service en het resultaat is prachtig!
    Ik heb een muziekdoosje van het geboortekaartje laten maken wat een prachtig en uniek cadeau.
    Je wordt goed op de hoogte gehouden van het hele proces en het is echt heel mooi geworden

• Rineke Geusebroek

Goede communicatie. Snelle levering

• Mariska
    Geverifieerde klant van Kleine Twinkeltjes

Heel blij met de muurcirckel met prachtige tekst voor onze baby held!

Antwoord van Kleine Twinkeltjes

Wat fijn om te lezen Mariska. Heel leuk om te horen en je hebt echt een bijzonder en uniek cadeau voor jullie eigen kleine premature held! Ik hoop dat alles goed gaat. Ik ben benieuwd hoe de muurcikel staat of hangt. Als je het leuk vindt, mag je altijd een foto met me delen. Deze kan ik dan in de webshop zetten. Lieve groeten, Carolien

• Adinda Hunnik
    Geverifieerde klant van Kleine Twinkeltjes

Leuke artikelen. Persoonlijke service is heel fijn!

Antwoord van Kleine Twinkeltjes

Dankjewel voor deze mooie review Adinda. Fijn dta je de persoonlijke service fijn vindt. Dat vind ik ook heel belangrijk.

• M
    Geverifieerde klant van Kleine Twinkeltjes

Goede en persoonlijke service, mooie producten

Antwoord van Kleine Twinkeltjes

Dankjewek voor je mooie review en 5 sterren. Heel veel geluk en liefde gewenst. Ik hoop dat je mooie herinneringen in de boeken en op de mijlpaalstickers kan schrijven en dat het een mooi document wordt, maar bovenal wens ik dat alles goed gaat en dat ze in kleine stapjes steeds dichter naar huis toe komen. Lieve groeten, Carolien