KleinveeService

• Albert

Goede service

• Harmsen
    Review voor KleinveeService

Top, hoe snel de producten zijn geleverd en prima verpakt. Helemaal goed!

• Hoe beoordeel je KleinveeService?

• Harold Vaars
    Review voor KleinveeService

Voor ik bestelde had ik twijfels, ik wilde een grotere broedmachine zodat ik meer eieren tegelijk kwijt kon en had veel prijzen vergeleken. Ik kwam uit op de Cosmo maar durfde niet goed 300 euro vooraf over te maken. Ik was bang dat ik de machine niet zou krijgen en mijn geld kwijt zou zijn. Dat hoor je wel eens op TV bij kassa en zo.

Ik belde ze en na 30 minuten overleggen over het broeden in deze machine, had ik er een goed gevoel bij en bestelde de machine. Om 3 uur had ik de bestelling geplaatst en de volgende morgen werd het al bezorgd!

Bij het aanzetten heb ik nog een keer gebeld om zeker te zijn dat alles goed stond, weer hadden ze alle tijd voor me. De broedmachine ligt nu vol met eieren en als ze alle 96 uitkomen heb ik de broedmachine in een ronde terug verdiend.

Ik ga hier zeker vaker bestellen en kan het iedereen aanraden, ze hebben hier verstand van zaken en nemen echt de tijd voor je.

• J. Kromhout
    Review voor KleinveeService

Ik bestel zo af en toe artikelen bij KleinveeService. Onlangs deed ik wederom een bestelling waarbij ik vermeldde dat een kooitje dat ik eerder besteld had iets begon te roesten. Ik werd vrijwel direct door een aardige mevrouw van KleinveeService teruggebeld met de vraag hoe we het 'probleem' op konden lossen. Zij deed mij verschillende voorstellen, waaronder de mogelijkheid van omruilen of geld terug! Super fijn opgelost!!!!

• Nadja
    Review voor KleinveeService

Goede en vriendelijke en snelle service...goede producten...nette prijzen koop er graag

• R. Schunselaar
    Review voor KleinveeService

Vandaag ringen voor de kippen binnengekregen. KleinveeService vond waarschijnlijk dat ik nogal veel verzendkosten betaalde; in het zakje met de ringen zaten 4 losse euro's....
    De service van KleinveeService is GROOT!!

• Jan
    Review voor KleinveeService

Gebeld met een vraag waar ze niet direct op konden antwoorden maar volgens afspraak belden ze binnen de afgesproken tijd terug met het antwoord. de volgende dag kon ik de benodigde spullen gelijk ophalen en... perfect. Super vriendelijk en ik kom zeker terug.

• Gunther
    Review voor KleinveeService

Een aanrader!! Zeer goede ervaring met de winkel , steeds alle vragen vriendelijk beantwoord en met het juiste advies, zeer tevreden over de levering! Top service!

• Willem
    Review voor KleinveeService

Fijne mensen, kennis van zaken, uitstekende en snelle service, gewoon OK!!

• nadja
    Review voor KleinveeService

Zeer klantvriendelijk, ook bij vragen telefonish goede service, goede producten en snele levering. Gewoon een aanrader bestel hier graag.